Mozaik
JEDAN OD FAVORITA OVOGODIŠNJE DORE

Spot Baby Lasagne u danu je pregledan čak 200.000 puta
Objavljeno 21. veljače, 2024.
Nemojte se naviknuti na ono što vidite u spotu. Za Doru spremam nešto još luđe!

Vjerojatno najveće iznenađenje ovogodišnje Dore i jedan od favorita, Baby Lasagna uoči nastupa predstavio je spot za pjesmu "Rim Tim Tagi Dim". Nakon premijernog otkrivanja svih pjesama koje se ove godine natječu za Hrvatsku pjesmu za pjesmu Eurovizije, glazbenik je odmah privukao veliku pozornost, te se preko noći istaknuo kao jedan od favorita unatoč tome što je u najveće domaće glazbeno natjecanje ušao kao - rezerva! U nešto više od prvih 24 sata zabilježeno je 200.000 pregleda spota.



U međuvremenu je pjesma zaplovila radijskim eterom i odmah ušla u HRtop40 najemitiranjih singlova s najvišom pozicijom, na četvrtom mjestu. Sada je, s ciljem da iznenadi sve one koji mu svakodnevno pružaju podršku, i to netom prije polufinalne večeri u kojoj nastupa, odlučio izbaciti glazbeni videospot za pjesmu "Rim Tim Tagi Dim".




- Vratio sam se s probe, jako umoran, i onda sam vidio ludilo koje je izazvao spot. Izvan sebe sam. Hvala vam što dijelite video. Hvala, hvala, hvala! - objavio je Baby Lasagna na društvenim mrežama te dodao, kako mu dolazi jako puno poruka - sve to vidi, ali jednostavno ne stigne svima odgovarati, no svima je zahvalan iz dubine srca. Također je otkrio: "Nemojte se naviknuti na ono što vidite u spotu. Za Doru spremam nešto još luđe!"



Spot je sniman na nekoliko različitih lokacija u Markovoj rodnoj Istri, čime je dodatno naglašena kontrastna tema pjesme, koja prikazuje odlazak iz ruralnog okruženja u urbanu sredinu. Radnja prati mladića okruženog lokalnim stanovništvom i domaćim životinjama koji u potrazi za boljim životom odlazi u strani svijet. U cjelokupnoj priči prepoznat će se svi oni koji su se našli u sličnoj situaciji – suočavajući se s odlukom da napuste svoj dom i krenu u nepoznato. Pjesma i spot zajedno čine snažan prikaz težine spomenute tematike.



Podsjetimo, uz mnoštvo medijskih objava, velikog broja komentara na društvenim mrežama, jedan od favorita eurovizijskih fanova iz cijelog svijeta odmah je po izlasku zauzeo prvo mjesto YouTube trendinga u Hrvatskoj - trenutno ima gotovo 800.000 pregleda na službenom HRT/Dora kanalu. Pjesmu distribuira Universal Music Hrvatska preko Virgin Music Group.



- Razmišljao sam o odustajanju od glazbe nakon toliko uloženih godina, ali onda se dogodilo OVO i nemam riječi koje to mogu opisati. Kako uopće opisati ovako nešto? Zahvaljujem svima koji su ovome svemu dali smisao - koji su lazanji dali sosa - komentirao je glazbenik, te poručio: “Nastup će biti baš kao i pjesma - energičan, smiješan, djetinjast i invazivan.” T.K.

DUGOGODIŠNJE GLAZBENO ISKUSTVO
Glazbeni projekt Baby Lasagna nastao je iz potrebe tekstopisca da umjesto prema uputama naručitelja stvara glazbu po vlastitom ukusu. Iza imena Baby Lasagna stoji mladi glazbenik Marko Purišić iz Umaga. Marko se svojim dugogodišnjim stvaralačkim iskustvom koristi za poigravanje različitim žanrovima, a njegov opušteni pristup glazbi ogleda se u humoru i ležernosti tekstova. Koristeći se aranžerskim standardima glazbene industrije, Marko pokušava, za one koji pažljivo slušaju, prenijeti dublju poruku o brigama i problemima svijeta u kojem živimo.

Hrvatska je na trećem mjestu

 

Eurovizijsku pjesmu još nismo odabrali, ali Hrvatska je skočila na treće mjesto na kladionicama. Taj rezultat svakako je vjetar u leđa i nada da bismo ove godine mogli doći do dobrog plasmana. Podsjetimo, Hrvatska je na portalu Eurovision World prije objave pjesama za Doru bila na 33. mjestu po izgledima za osvajanje Eurosonga, a nakon objave pjesama i spotova izgledi su nam porasli, te je Hrvatska trenutačno na trećem mjestu. Na Euroviziji će svoje predstavnike imati ukupno 37 zemalja. Inače, 68. izbor za pjesmu Eurovizije održat će se u švedskoj Malmö Areni 7., 9. i 11. svibnja, nakon prošlogodišnje pobjede Loreen. T.K.

Možda ste propustili...

LUKA VIDOVIĆ S PREDSTAVOM “U ČEMU JE TRIK?”

Stiže i u Donji Miholjac i Slatinu

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

U ORGANIZACIJI ZAKLADE “HRVATSKA ZA DJECU”

Maturanti iz domova zasjali na posebnoj modnoj reviji

2

NOVI SPIN NA HOROR PROŽET CRNIM HUMOROM

“Abigail” u kinima: Otkačena zabava puna krvave akcije

3

HELIKOPTER ZA POVIJEST

Posljednja poruka Ingenuityja, kraj leta iznad Marsa