Objavljeno 2. prosinca, 2022.
Na Ekonomskom fakultetu, od 30. studenoga do 2. prosinca, održava se 4. Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije. Međunarodnog je karaktera i namijenjeno je svim osnovnoškolcima, srednjoškolcima i studentima.
- Osnova nam je ideja bila da svim obrazovnim skupinama, od osnovnih škola do fakulteta, otvorimo vrata njihovoj kreativnosti te stvaranju i suradnji, što i jest u pozadini kreativne industrije. Za mnoge je ovo prvi susret s projektnim radom, nakon mjeseci priprema oni predstavljaju svoja idejna rješenja. Pokušali smo potaknuti poduzetničku ideju u njima. Natjecateljima smo ponudili četiri teme - glagoljicu, mitologiju, put svile i vodik - fokusirajući se uglavnom na teme koje su povezane s kulturnim identitetom - istaknula je Josipa Mijoč, voditeljica natjecanja.
Natjecanje je oblikovano po pedagoškim i metodičkim standardima, a sudjeluje oko 560 sudionika iz pet zemalja. Ivan Kelić, prodekan za nastavu Ekonomskog fakulteta, istaknuo je kako kreativna industrija može biti generator cjelokupne zajednice koji može biti implementiran u nastavne i poslovne procese. N.Kučar