Regija
BELIŠĆANKA ROBERTA ARSENIĆ PRVA JE ŽENA PREDSJEDNICA KAJAK KLUBA BELIŠĆE U NJEGOVOJ 73-GODIŠNJOJ POVIJESTI

"Vizija mi je osnažiti Kajak klub Belišće toliko da postane najbolji kajak klub u Hrvatskoj!"
Objavljeno 23. lipnja, 2022.
"Mogli smo nekad, zašto ne bismo opet?", odlučna je nova predsjednica koju zbog njezinih impresivnih domaćih i međunarodnih sportskih uspjeha u djetinjstvu i mladosti upravo u kajaku mnogi smatraju idealnim izborom za ovu poziciju
BELIŠĆE - Kad je u travnju ove godine nakon pune 24 godine i 6 predsjedničkih mandata, dosadašnjeg predsjednika Stjepana Krznarića na čelu Kajak kluba Belišće naslijedila Roberta Arsenić, Klub je počeo ispisivati nove stranice u svojoj 73 godine dugoj povijesti u kojoj je po prvi put za predsjednicu dobio – ženu!

Premda je ovaj izbor za veliki dio javnosti bio nemalo iznenađenje, dobri poznavatelji sportskog života Belišća i Valpovštine nove su promjene dočekali s istinskim odobravanjem znajući da u Robertinim rukama Klub ostaje na sigurnim temeljima i da budućnost belišćanskog kajakaškog sporta neće biti upitna.

"Prihvatila sam funkciju predsjednice Kajak kluba Belišće zbog velike podrške svog supruga i cijele obitelji, ukazanog povjerenja članova koji su me predložili, ali i zbog toga što sam spremna angažirati se za dobrobit i napredak Kluba. Čast mi je biti prva predsjednicau povijesti Kajak kluba Belišće, jer s 27 svjetskih i olimpijskih medalja, ovaj Klub jedan je od najtrofejnijih klubova u povijesti Hrvatskog sporta s čak 8 Olimpijaca, među kojima je i naš proslavljeni kanuist Matija Ljubek. I drago mi je, jer sam u tom "zlatnom dobu" Kajak kluba Belišće i sama nosila boje tog Kluba, a danas to nastavlja moj najmlađi sin Filip," otkriva 52-godišnja Roberta, inače majka trojice sinova u dobi 22, 20 i 17 godina starosti. Profesorica je fizike i politehnike koja radi kao nastavnica fizike u Osnovnoj školi Ivana Kukuljevića Belišće, gdje su cijeli svoj radni vijek proveli njezini roditelji, te sestra koja radi kao nastavnica engleskog jezika.

No, Robertu Arsenić djevojačkog prezimena Hajnc, u sportskim krugovima i danas dobro pamte kao izvrsnu kajakašicu i vrhunsku sportašicu kakvih je bilo malo u prijeratnim godinama.

"Kajak nisam nikad gledala kao uvriježeno muški sport. Isto kao i u košarci, trčanju ili većini sportova, muški sportaši su jači i snažniji, postižu bolje rezultate i vremena, ali to nije razlog da se pojedini sport smatra muškim ili da se sportom općenito trebaju baviti samo muškarci, što dokazuje i podatak da je trenutačno u Hrvatskoj najuspješniji reprezentativac u kajakaškom sportu kanuistica Vanesa Tot, prošlogodišnja Europskaviceprvakinja u kanuu na 500 metara i osvajačica brončane medalje na 200 metara", otkriva Roberta koja je zbog starije sestre i sama počela dolaziti na Dravu i zavoljela veslanje, pa je već prije polaska u prvi razred osnovne škole postala članica Kajak kluba i otada osvojila puno medalja na prvenstvima Hrvatske i bivše Jugoslavije, ali i domaćim i međunarodnim regatama. Bila je niz godina u reprezentaciji Hrvatske i Jugoslavije, proputovala Hrvatsku i regiju, a uz sve to bila odlikašica u školi te svakodnevno trenirala sve do odlaska na studij. "Jedan od prvih većih uspjeha bio mi je s 14 godina kada sam postala viceprvakinja Jugoslavije u jednosjedu, a kao drag uspjeh izdvojila bih kada sam sa 16 godina postala trostruka prvakinja Hrvatske u mlađoj kategoriji za sve discipline, dok sam za stariju kategoriju te godine postala dvostruka prvakinja. Najviše uspjeha postigla sam u grupnim čamcima – u razdoblju od 1983. do 1989. šesterostruka sam prvakinja i jednom viceprvakinja Hrvatske u četvercu, te četverostruka prvakinja i trostruka viceprvakinja Jugoslavije. U četvercu sam sudjelovala za reprezentaciju bivše Jugoslavije na Otvorenom prvenstvu Balkana i Univerzijadi 1987. u Zagrebu, a s partnericom u dvosjedu Tanjom (Jakšić) Brešćanski, dijelim i pregršt medalja," prisjeća se Roberta pojašnjavajući kako je zbog uspjeha Matije Ljubeka davne 1976. više belišćanske djece treniralo kajak nego nogomet. U osamdesetima je uz hangar, radionicu i teretanu, izgrađena zgrada Kajak kluba, s društvenom prostorijom, terasom, garderobama i grijanom veslaonom za zimske treninge, te je Klub postao najbolji u bivšoj Jugoslaviji, a članovi najuspješniji sportaši.

Iako je u jednom razdoblju života napravila odmak od kajaka, "comeback" vodi i čamcu dogodio se prije 6 godina kada joj se sin Filip uključio u Školu kajaka na belišćanskom bazenu. "Činilo se ispočetka da će to za njega biti samo dobra ljetna zabava i nismo ni slutili da će mu se ovaj sport toliko svidjeti i da će nastaviti odlaziti u Kajak klub veslati. Prateći Filipa na treninge i natjecanja, zapravo sam se i ja vratila u Klub u kojem sam stekla prijatelje i provela lijepi dio svoje mladosti. Sjela sam i ja ponovno u kajak i rekreativno se počela baviti veslanjem. Postala sam član Kluba, a vremenom se i aktivno uključila u njegov rad.", otkriva Roberta i dodaje kako povratak veterana i stare ekipe može biti nova snaga kluba.