Autoglas
VOZILI SMO: PEUGEOT 5008

Moderan obiteljski SUV vozi u smjeru premiuma
Objavljeno 13. srpnja, 2021.
Peugeot 5008 uistinu izgleda impresivno, a još jači dojam ostavlja kada ga gledamo izdaleka, jer dominira nad većinom drugih vozila

Nakon više od 300.000 proizvedenih vozila od lansiranja, 2017. godine, Peugeot je osvježio svoj najveći model - 5008. Kako bi bio korak ispred glede stila, prednji dio Peugeota 5008 više je nego ikad prije jedinstven i prepoznatljiv. Odvažan dizajn postavlja nove kodove suvremenosti, istovremeno naglašavajući uspon prema premium segmentu. Nova maska bez okvira simbolizira iznimno moderan stil, istovremeno zadržavajući fluidan dizajn. Vrh poklopca motora sada ponosno pokazuje monogram modela, kao i cijela Peugeotova gama.



Kada ga gledamo sprijeda, u prednju masku dodani su prepoznatljivi očnjaci, a iza su smještena nova LED svjetla. Prednji dio oplemenile su odlične lajsne, koje su potpuno promijenile lice 5008-ice. Gledajući ga s boka, odmah možemo reći kako su dizajneri potuno uspjeli, Peuget 5008 uistinu izgleda impresivno, a još jači dojam ostavlja kada ga gledamo izdaleka, jer dominira nad velikom većinom drugih automobila. Testirani 5008 naizdašniji je Peugeot, zato i nudi sedam sjedala. Kromirane letvice također daju dojam ekskluzivnosti ovom SUV-u.


Puno prostora


Peugeot 5008 dug je 4641 milimetar, širok 1844 mm, visina mu je 1646 mm s krovnim šinama, međuosovinski razmak 2840 mm, a visina od podloge 236 mm. Što se kotača tiče, testni 5008 RoadTrip ima serijske 18-colne lakometalne naplatke Detroit s gumama Michelin Primacy u četiri dimenzije 225/55R18. Moguća je i opcija - 19-colna dimenzija s gumama dimenzija 205/55R19.

Što se tiče prtljažnika, on sa spuštenim trećim redom sjedala ima volumen od 780 litara, a kada se spuste stražnja sjedala, prostor raste do impresivnih 1940 litara. Što se tiče trećeg reda sjedala, on se nalazi u podnici i koristi se uistinu rijetko, i dobar je za prijevoz na manjoj udaljenosti, poglavito za djecu i osobe sitnije građe. Unutrašnjost je lijepo dizajnirana i izvedena, a u prednjem i srednjem redu sjedala ima dovoljno prostora da svi uživaju i u duljim rutama - zato ovaj Peugeot i ima naljepnicu Road Trip, da se svi osjećaju ugodno. I oni iznad 190 cm nemaju problema s koljenima u srednjem redu sjedala, prostora ima dovoljno. Sjedi se i nešto više od prednjih sjedala, pa je dobar poged na cestu zajamčen.


Pogon


Ono što je na prvu čudno jest maleni volan u tako velikom automobilu. No brzo se naviknete na njega. Iznad je dobar pogled na digitalne instrumente. Ono na što se treba priviknuti, i početni je problem, jest što se funkcijom klimatizacije i glazbenog sustava upravlja preko dodirnog zaslona, što nije najpraktičnije u vožnji. Konzervetivnim vozačima to možda neće dobro sjesti. Stvar pak spašavaju prepoznatljive Peugeotove klavirske tipke ispod središnjeg zaslona. Izgledaju dobro, a i funkcionalne su.

Što se tiče pogonskog sklopa, riječ je o dizelašu 1.5 BlueHDi od 130 KS i 300 Nm. T je uistinu prava mjera za t