Autoglas
SVESTRANI SUV

Mazda je počela proizvoditi MX-30, prvi električni auto
Objavljeno 26. svibnja, 2020.
Stvoren je kao odgovor na sve veću potražnju za električnim vozilima u Europi

Mazda je prošlog tjedna započela proizvodnju nove Mazde MX-30, svog prvog potpunoi električnog automobila, u tvornici Ujina br. 1 u Hirošimi, u Japanu. MX-30, elegantan i svestran SUV, stvoren je kao odgovor na sve veću potražnju za električnim vozilima među ekološki osviještenom populacijom u Europi.

Nova Mazda MX-30 opremljena je sustavom e-Skyactiv - Mazdinom novom tehnologijom električnog pogona. Pogonski sklop s pogonom na prednje kotače kombinira sinkroni izmjenični elektromotor snage 107 kW (145 KS) s litij-ionskom baterijom kapaciteta 35,5 kWh, osiguravajući novom SUV-u doseg od oko 200 km (kombinirana vožnja prema WLTP-u). Kalibriran tako da osigurava optimalnu ravnotežu između dosega koji kupcima omogućuje bezbrižnost i emisija CO2 iz perspektive LCA (procjene tijekom cijelog životnog ciklusa), baterijski sustav može se napuniti do 80 % u roku od približno 40 minuta s pomoću brzog istosmjernog punjača.

Arhitektura vozila Skyactiv kod MX-30 posebno je konstruirana kako bi upotpunila dojam uglađene vožnje bez ikakvih zapinjanja, svojstven potpuno električnim vozilima. U kombinaciji s novim sveobuhvatnim sigurnosnim sustavima i-Activsense, MX-30 kupcima nudi jedinstveno iskustvo bešumne neometane vožnje, što je i bila glavna uputa inženjerima – električni automobil mora se moći voziti jednako dobro kao i svaki drugi Mazdin automobil. Najnoviji izričaj Mazdine nagrađivane filozofije dizajna Kodo pojačava taj novi smjer u razvoju tehnologije pogonskih sklopova. Beskompromisno jednostavan dizajn naglašava ljepotu masivne čvrstoće modela MX-30, a dvokrilna tzv. freestyle-vrata bez središnjeg stupa i uokvireni zaštićeni prostor nagovještavaju osjećaj prostranosti i otvorenosti u kabini.

Ergonomski izvrsna unutrašnjost ističe kokpit usmjeren na vozača, tzv. plutajuću središnju konzolu, Mazdin prvi 7-inčni upravljački panel klimatizacijskog uređaja s dodirnim zaslonom i niz novih, ekološki prihvatljivih materijala poput pluta i tkanine za obloge vrata koja sadržava vlakna od recikliranih plastičnih boca. Mazda MX-30 može se naručiti odmah, a bit će dostupna u Mazdinim salonima u Europi od jeseni 2020.

Milan Bugarić
// proizvodnja //
WLTP I NEDC REZULTATI
Što se tiče brojki, potrošnja električne energije kod Mazde MX-30 prema WLTP-u je 14,5 - 19,0 kWh/100 km i doseg je 200 - 262 kilometara po gradu. Emisije CO2 prema WLTP-u - nema. Potrošnja električne energije kod MX-30 prema NEDC protokolu je 6,0 kWh/100 km (riječ je o kombiniranoj vožnji). Doseg MX-30 je 237 - 298 km (grad), a emisije CO2 prema NEDC-u nema.
Možda ste propustili...

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku

TALIJANSKA POLICIJA POHVALILA SE SA NOVIM "KONJEM U SVOJOJ ERGELI"

Lamborghini Urus za policajce