Osijek
U RETFALI OTVOREN NOVI POZIVNI CENTAR HRVATSKOG TELEKOMA

Agenti u pozivnim centrima i djelatnici u dućanima su srce i lice naše kompanije
Objavljeno 15. veljače, 2020.

Hrvatski Telekom otvorio je u petak vrata potpuno novog pozivnog centra u Ulici Ljudevita Posavskog u Retfali, namijenjenog privatnim korisnicima fiksnih i mobilnih usluga. U inspirativno uređenom radnom prostoru, opremljenom najmoderniojom IT opremom za što jednostavnije i efikasnije obavljanje svakodnevnih zadataka, s lijepo uređenom čajnom kuhinjom te potpuno novom konferencijskom dvoranom radit će stotinjak zaposlenika. Prostor krasi i čitav niz sadržaja koji omogućava da se zaposlenici osjećaju kao kod kuće, što je, ističu u HT-u, ključan preduvjet da bi i njihovi korisnici bili zadovoljni.

- Agenti u pozivnom centru i djelatnici koji rade u dućanima zapravo su srce i lice kompanije prema krajnjem korisniku, stoga pokušavamo što je više moguće uložiti u naše djelatnike. Zbog toga smo prije godinu dana pokrenuli projekt Frontline first u okviru kojeg smo razvili karijerni put. Svaki od naših agenata na bilo kojoj fronti razumije koji su njegovi ciljevi i kako zadovoljiti potrebe korisnika, jer ako želimo imati zadovoljne korisnike, moramo imati i zadovoljne djelatnike. Nama je u interesu da naši ljudi ostanu s nama što duže, da imaju kvalitetnu edukaciju, da razumiju što trebaju napraviti kako bi učinili korak više u svojoj karijeri. Možemo biti ponosni na činjenicu da je u tih godinu dana otkako smo počeli s projektom Frontline first otprilike 60 posto naših ljudi napredovalo, a samim tim i dobilo bolje prihode i mogućnost novih edukacija - poručila je Nataša Rapajić, članica Uprave HT i glavna direktorica za privatne korisnike, dodavši da su odlike dobrog agenta ljubaznost, sposobnost razumijevanja onoga što korisnici žele i rješavanja njihovih zahtjeva ili problema već u prvom kontaktu.

Hrvatski Telekom u Osijeku zapošljava 500 ljudi, od toga 400 u tri pozivna centra. Samo u protekloj godini HT je u Osijeku zaposlio 166 novih djelatnika, a planira zapošljavati i dalje.

- Ovo je dio ispunjenja obećanja Svijeta boljih mogućnosti, koji želimo osigurati i našim korisnicima i našim zaposlenicima. Koncept Svijeta boljih mogućnosti počiva na tri glavna stupa. Prvi je korisničko iskustvo, gdje želimo biti oni koji stvaraju vrijednost našim korisnicima. Drugi je zaposleničko iskustvo bez kojeg nema dobrog korisničkog iskustva. Želimo osigurati da HT bude mjesto u kojem ljudi imaju utjecaj i mogu rasti. Treći aspekt odnosi se na naša nastojanja da budemo oni koji pozitivno utječu na društvo. Ako pogledate ovaj pozivni centar, mi osiguramo sva tri aspekta. Inspirativnim prostorom utječemo na produktivnost ljudi i vjerujemo da će se to preliti na korisničko iskustvo, da će naši korisnici biti zadovoljni, jer im rješavamo probleme i stvaramo vrijednost, i u konačnici ulažemo u dio Hrvatske gdje želimo ostaviti trag. To je dio priče koji radimo s Gradom Osijekom kroz projekt 5G grad u kojem u velikom dijelu sudjelujemo u izgradnji infrastrukture. Puno je i drugih investicija, a sve s ciljem da Osijek ostane i bude hub u kojemu će se stvarati nova radna mjesta - poručio je Ivan Bartulović - čan Uprave HT-a zadužen za ljudske resurse. I. Alilović
Samo u protekloj godini HT je u Osijeku zaposlio 166 novih djelatnika, a planira zapošljavati i dalje
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike