Osijek
KLUB DRUŠTVENIH IGARA SVIĐA SE I UČENICIMA I NASTAVNICIMA

Jeste li čuli da II. gimnazija skriva tamnice i zmajeve u svojoj zgradi?
Objavljeno 25. ožujka, 2024.

Učenici II. gimnazije Osijek od početka školske godine između brojnih izvannastavnih aktivnosti i školskih projekata mogu odabrati i sudjelovanje u Klubu društvenih igara "Tamnice i zmajevi" pod vodstvom učenice Kristine Zelić i nastavnika Nikole Čuraja.



“Klub je pokrenut na inicijativu učenika nakon održane radionice ‘DnD avantura‘ u sklopu obilježavanja prošlogodišnjeg Dana škole. Naš je bivši učenik Mirko Bon puno pomogao savjetima i idejama. Izvannastavne aktivnosti, poput Kluba društvenih igara, imaju ključnu ulogu u oblikovanju školskog ozračja i pridonose cjelovitom razvoju u kojem učenici otkrivaju širok spektar vještina koje nadmašuju klasični kurikul", smatra Čuraj.

“Ovaj klub snažno utječe na razvoj komunikacijskih i društvenih vještina, ali potiče i kritičko razmišljanje te rješavanje problema ovisno o igri koju igramo. Osim toga, omogućuje drukčiji oblik druženja, upoznavanja i povezivanja s ostalim učenicima, pri čemu su uključeni svi razredi i različite generacije", kaže predsjednica Kluba Kristina Zelić, učenica 3. razreda.

S njom se slaže Karla Papa, članica Kluba i učenica 4. razreda, koja ga smatra odličnim jer dopušta potpunu slobodu i organizaciju rada učenicima. "Omogućuje nam baviti se onime što nas zanima i veseli, ali i poučava bilo da je riječ o dizajnu, promoviranju ili organizaciji, a u isto nas vrijeme povezuje međugeneracijski tijekom igara i druženja, što je uvijek lijepo i zanimljivo iskustvo", ističe Karla.

U sklopu programa rada Kluba naveden je i cilj osmišljavanja aktivnosti i radionica koje bi omogućile primjenu društvenih igara u nastavi. Navedeno je već i predstavljeno organiziranjem Dixit® radionice koju su vodile učenice Kristina Zelić i Ema Fürst pod mentorstvom nastavnika Nikole Čuraja i školskog pedagoga Darija Österreichera. Radionica je provedena u jednom razredu svake generacije, tijekom čega su učenici trećih i četvrtih razreda kreativno promišljali o mogućim budućim profesijama, dok su učenici prvih i drugih razreda progovorili o kolegijalnosti i suradnji.

“Radionica nije samo predstavljala igru; ona je bila platforma na kojoj su učenici razvijali vještine. Primjena navedenih i sličnih radionica u sklopu nastave ima važnu ulogu u izgradnji zajedništva među učenicima, razvijajući pozitivno školsko ozračje, ali pridonosi i razvoju povezanosti između učenika i nastavnika, što pak pridonosi stvaranju poticajnog i podržavajućeg okruženja", navodi pedagog Dario Österreicher.

O brojnim dobrim stranama aktivnosti Kluba govore i drugi njegovi članovi puni pozitivnih dojmova. Lucija Kečinović ističe entuzijazam igrača i raznovrsnost igara, smijeh i uživanje u različitim društvenim iskustvima, Luka Kirin opisuju dobru i poticajnu atmosferu te zabavno društvo, Dakota Bermanec oduševljena je time što Klub omogućuje opuštanje i odmak od stalne brige o školskim zadaćama...

Na učenike i mentore ponosna je i ravnateljica Nives Merčep. "Učenici i nastavnici II. gimnazije Osijek već godinama grade suradnički odnos i pristup nastavi, što je potvrđeno brojim projektnim aktivnostima, izvannastavnim aktivnostima, ali i prepoznato odabirom projektnog prijedloga škole "Empower through nonformal" za područje odgoja i općeg obrazovanja u sklopu Erasmus+ projekta, za što je školi dodijeljen i najveći iznos nepovratnih sredstava u usporedbi s ostalim pridošlim prijedlozima iz cijele Republike Hrvatske", ističe. I.R.G.
Najčitanije iz rubrike