
Kreće prodaja TV prava za hrvatsku ligu
Hrvatski nogometni savez objavio je na svojim stranicama poziv svim zainteresiranim ponuditeljima za dostavu ponuda za početak pregovora o ustupu medijskih prava za natjecanja i utakmice kojima je organizator HNS te je za ista natjecanja i utakmice vlasnik pripadajućih prava. Poziv se odnosi na prava za razdoblje od četiri godine, od početka natjecateljske godine 2026./27. do kraja natjecateljske godine 2029./30., uz mogućnost dostave ponuda koje bi uključile i sljedeće dvije natjecateljske godine, odnosno do kraja sezone 2031./32.
Cjeloviti poziv na dostavu ponude definira natjecanja uključena u poziv, sustave natjecanja i broj utakmica, dostupna prava, tražene obveze - produkcijske, programske i financijske, kao i proces evaluacije ponuda. Poziv se objavljuje 14. travnja 2025. a rok za dostavu ponuda traje do 5. svibnja 2025., objavio je HNS.
HNS je u svibnju 2022. objavio da je Hrvatski Telekom postao vlasnik televizijskih, a SuperSport marketinških prava za utakmice u vlasništvu Hrvatskog nogometnog saveza. Ugovori traju od početka natjecateljske godine 2022./23. do kraja natjecateljske godine 2025./26. HNS i Hrvatski Telekom potpisali su ugovor nakon što je Savez raskinuo s tvrtkom Endorphin Magine. Rukovodstvo HNS-a tada je istaknulo da se radi o najvrjednijem sporazumu za televizijska i marketinška prava u povijesti domaćeg klupskog nogometa. Hrvatski Telekom obvezao se kako će tijekom četiri ugovorene godine za televizijska prava uložiti ukupno 36 milijuna eura, a SuperSport će za marketinška te prava na klađenje uložiti ukupno osam milijuna eura. Hrvatski nogometni savez potpisao je tako čak 44 milijuna eura u četiri godine za domaći nogomet. Novi ugovor, s kim god bude potpisan, navodno bi trebao biti izdašniji od toga. Naravno, dio kolača TV prava dobivaju i hrvatski klubovi, pa se i oni nadaju da će novi ugovor oboriti stari rekord.