AUKOS pomaže u promociji proizvoda Baranjskog kulena
Studenti će za udrugu kreirati videomaterijale, fotobazu i komunikaciju s mladim potrošačima
BRANJIN VRH
Članovi udruge Baranjski kulen, svjesni kako se vremena mijenjaju, pa tako i navike, odlučili su se za suradnju s mladim ljudima kako bi približili svoj asortiman novim, mlađim potrošačima.
- Nove generacije preferiraju domaće proizvode provjerenog podrijetla. Pokazalo je to istraživanje koje je proveo Odjel za upravljanje kvalitetom Hrvatske gospodarske komore. Među takve, provjerene, prepoznatljive i domaće proizvode, spada upravo Baranjski kulen sa zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla. Rezultat je to kontinuirane promocije udruge Baranjski kulen i njezinih članova te dobre sinergije udruge s ostalim dionicima i udrugama iz Baranje i cijele regije - kaže Miodrag Komlenić, predsjednik udruge Baranjski kulen. Dodaje kako na prepoznatljivost proizvoda sigurno utječe i dostupnost beljskoga baranjskog kulena u gotovo svim bolje opskrbljenim trgovinama diljem Hrvatske. Tvrdi kako je sve važniji segment promocije kulena iz Baranje približavanje proizvoda mladim potrošačima, zbog čega je i došlo do suradnje između udruge i studenata s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku, koji će za udrugu kreirati promotivne videomaterijale, bazu fotografija i komunikaciju namijenjene mladim potrošačima.
- Ovo je novi korak u našoj promociji kojom ćemo pokušati Baranjski kulen još više približiti mladim potrošačima. U procesu učimo jedni od drugih, oni upoznaju tradiciju dugu više od stotinu godina, a mi upoznajemo njihove poglede, načine razmišljanja i preferencije kako bismo im se što bolje prilagodili - kaže Komlenić.
Skupina studenata posjetila je Kuću baranjskog kulena u belomanastirskom prigradskom naselju Branjinom Vrhu, gdje su ih dočekali članovi udruge. Bila je to prigoda na licu mjesta susresti se, s jedne strane, s načinom proizvodnje ove delicije, a s druge, čuti razmišljanja vezana uz način prodaje. Neki od studenata već imaju iskustva u radu s udrugama, pa su odlučili nastaviti s takvom suradnjom, odnosno obveznu praksu iskoristiti za suradnju s tom baranjskom udrugom.
U Kući baranjskog kulena nazočni su bili i mladi predstavnici ugostiteljsko-turističkog sektora. Stanko Škrobo, primjerice, ističe važnost snažnih i prepoznatljivih lokalnih proizvoda u turističkoj ponudi cijele regije jer gosti u Baranji očekuju upravo takvu ponudu, s prepoznatljivim lokalnim okusima. I ostali predstavnici turističke branše složni su u tvrdnji kako tradicionalnost treba zadržati, ali uz naglasak na suvremenijem pristupu.