Proizvodi Agro-klastera VSŽ-austupljena fotografija
ustupljena fotografija
ZA DOMAĆE PREHRAMBENE PROIZVODE IZ VSŽ-a

Agro-klaster nudi poslovnu suradnju

ŽUPANJA

Agro-klaster d.o.o. Vinkovci za poslovnu podršku projektima poljoprivredno-prehrambenog sektora uputio je poziv obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima i malim proizvođačima hrane s područja Vukovarsko-srijemske županije za iskaz interesa za poslovnu suradnju. Ta je tvrtka sa sjedištem u Vinkovcima osnovana 2018. u svrhu snažnijeg povezivanja i umrežavanja malih proizvođača hrane radi boljeg pozicioniranja na tržištu, jačanja pojedinačne i sektorske konkurentnosti, proizvodnje poljoprivredno-prehrambenih proizvoda veće dodane vrijednosti i u konačnici povećanja ukupne proizvodnje domaćih prehrambenih proizvoda. "Namjera nam je u svoje aktivnosti uključiti što veći broj proizvođača hrane iz naše županije i na taj način intenzivirati gospodarske aktivnosti, osobito u ruralnim područjima, te inicirati povezivanje lokalnih proizvođača s lokalnim i nacionalnim tržištem", kaže direktor Zdenko Podolar. Stoga pozivaju sve zainteresirane OPG-ove, obrtnike i male poduzetnike iz sektora proizvodnje hrane da pisanim putem dostave iskaz interesa za poslovnu suradnju s Agro-klasterom, a ona podrazumijeva eventualnu proizvodnju, otkup, prodaju i promociju domaćih proizvoda. To su suhomesnati proizvodi, sirevi, voćni sokovi, pekmezi, džemovi, voćne rakije, likeri i drugi slični proizvodi od voća, orašasti proizvodi, med, svježe, ukiseljeno i prerađeno povrće, bučina i suncokretova ulja i drugi domaći prehrambeni proizvodi. Moraju biti deklarirani i u potpunosti odgovarati propisanim standardima za stavljanje na tržište i prodaju krajnjim kupcima. Proizvođači zainteresirani za poslovnu suradnju moraju u pismu namjere, među ostalim, navesti i raspoložive količine i veleprodajne cijene (prodajna cijena bez PDV-a). Predstavnici Agro-klastera izravno će ih kontaktirati vezano za daljnje aktivnosti i suradnju. "U prošlim smo se godinama fokusirali i na promociju i prodaju proizvoda. Postali smo prepoznatljivi i osigurali smo si određene tržišne pozicije. Najviše veseli to što nam je porasla prodaja proizvoda, a to je ključ svega, jer naš je cilj intenzivirati proizvodnju domaćih proizvoda i osigurati im tržište, i mislim da smo u tome i uspjeli", zaključuje Podolar.