
Vladimir Sabljić
Jedinstvena aplikacija za zdrave navike koja ima i chat
Aplikacija je dostupna gotovo u svim zemljama Europe, a imamo čak i određeni broj preuzimanja iz SAD-a
Kad je u pitanju fitness industrija, Hrvatska je neupitno u svjetskom vrhu. Dokaz za to je i splitska besplatna mobilna aplikacija FiZone, koja spaja fitness i zdravlje, a koja je u nepunih godinu dana postala globalni projekt. Naime, otkako je lanjske veljače lansirana na Apple Storeu i Google Playu, FiZone se 'skida' diljem svijeta i do danas ju je skinulo oko 100.000 tisuća ljudi. Od ove godine splitski app brend uveo je i opciju chata - čime je opravdao epitet 'Fitness Instragram' i zbog čega je jedinstven među aplikacijama ovog tipa. Što to znači, ali i sve druge zanimljivosti oko FiZone, koja nudi brojne mogućnosti poput pronalaženja najbližih teretana, trenera i trgovine zdravom hranom, razgovarali smo s najmlađim članom tima, 19-godišnjim Vladimirom Sabljićem.
Kako ste došli na ideju da uvedete opciju chata?
- Chat zapravo omogućuje brzu komunikaciju između korisnika i trenera. I to nam je bio glavni razlog uvođenja. U međuvremenu je ta funkcija među korisnicima postala najomiljenija i najtraženija, što nas je pomalo sve iznenadilo.
Chat na društvenim mrežama služi za 'dejtanje'. Znači li to da korisnici vaše aplikacije sada mogu pronaći i 'srodnu dušu'?
- Osigurali smo se da se razvije ljubav prema zdravim navikama, a ljudi s istim navikama sigurno imaju i sličnih ciljeva i interesa. Tako da bi bilo super i da se dogodi. FiZone je od početka zamišljen kao platformska aplikacija koja funkcionira po principu društvene mreže, pa nekoga više zanima sadržaj profila nekog vlasnika profila.
Je li se u ovih nekoliko mjeseci od uvođenja netko zaljubio preko vaše aplikacije?
- Nadam se. Svi korisnici, treneri i nutricionisti stvarne su osobe koje prilagođavaju svoje programe upoznavanja s korisnikom.
Koliko ste osobno zaslužni za opciju chata s obzirom na to da pripadate generaciji Z, koja 'živi' na internetu?
- Idejni kreator i vlasnik FiZone je moja majka Jasmina, koja je ovom aplikacijom spojila svoje dvije velike ljubavi. Završila je studij na Medicinskom fakultetu u Splitu, a vlasnica je fitness centra, tako da je ideja o aplikaciji bila logičan poslovni potez. Riječ je o globalnom projektu u koji je uloženo mnogo financija, iskustava, znanja… I na kojem se radilo nekoliko godina. Osobno sam jako ponosan na svoju majku jer je ženama mnogo teže iznjedriti ovako zahtjevan projekt zbog poslovnih i obiteljskih obveza.
Jesu li vaši korisnici isključivo rekreativci?
- Aplikacija je kreirana za cijelu odraslu populaciju, a ne samo za zaljubljenike u fitness i vježbanje. Primjerice, na našoj aplikaciji možete pronaći vrijedne nutricionističke savjete ili popis trgovina specijaliziranih za zdravu prehranu. Čak smo mislili i na turiste jer je Hrvatska vrlo atraktivna turistička destinacija, zbog čega je aplikacija i gospodarski korisna cijeloj zajednici. Svi naši gosti mogu lako pronaći objekte koji ih zanimaju. Pritom primarno mislim na suplement trgovine, trgovine opremom, restorane zdrave hrane, outdoor i indoor rekreativne sadržaje. Imamo i lijepu bazu nutricionista u aplikaciji i korisnici se njima lako povezuju.
Koliko je vaša aplikacija korisna osobi s viškom kilograma?
- Izuzetno, posebno sa psihološke strane. Nekome tko ima problem s kilogramima i nikada nije trenirao mnogo je lakše komunicirati na ovaj način. Psihološki je mnogo učinkovitije preko aplikacije dogovoriti termin treninga ili neku drugu uslugu. Prema reakcijama naših korisnika aplikacija je iznimno lagana za korištenje, tako da nema nikakvih prepreka da je ne "skinu" i tehnološki manje vješti korisnici. Nastojali smo da sve bude vrlo jednostavno, to nam je bio cilj.
Po čemu se razlikujete od ostalih sličnih platformi?
- Spajamo sve ono što se u industriji fitnessa može pronaći. To je ono po čemu smo jedinstveni. Različiti filtri omogućuju preciznu selekciju. Mi nismo trenerska aplikacija, FiZone je isključivo korisnička platforma koja korisnicima omogućuje da na jednom mjestu dobiju sve potrebne informacije i usluge. Držimo da fitness i sport moraju biti fizička i društvena komponenta. Iz našeg iskustva znamo da korisnika ne zanima najbolji trener, već najadekvatniji trener, njemu najbliži, i to je riješeno na temelju filtra lokacije.
FiZone je u ovih godinu dana prerastao u globalni projekt. Imate li podatak odakle je glavnina vaših korisnika?
- Aplikacija je dostupna gotovo u svim zemljama Europe, a imamo čak i određeni broj preuzimanja iz SAD-a. Ponosni smo na broj korisnika koji raste svaki dan i drži nas visoko na rang-listama. To nam daje veliku motivaciju da nastavimo s razvojem. Želimo stvoriti novu društvenu mrežu i proširiti je globalno kako bismo svima pružili kvalitetne usluge. Trenutno surađujemo s nekoliko trgovačkih centara i velikih grupacija koje su već pronašle beneficije reklamiranja na platformi. Tu su još sportske udruge i trgovine sportske prehrane i odjeće. Ne samo iz Hrvatske već i iz Njemačke, Slovenije, Srbije, Bosne…
Jedna od novosti vaših aplikacija je i implementacija NFC tehnologije. O čemu se radi?
- NFC tehnologija korisnicima omogućuje korištenje digitalnih kartica umjesto plastičnih. Time se znatno pridonosi ekološkoj održivosti, a korisnicima se pruža potpuna kontrola ulaza u objekte i smanjenje troškova. Ova funkcija podržana je od tvrtke Apple, što nas čini provjerenom i pouzdanom platformom koja je zadovoljila sve njihove standarde. Sve što korisnici aplikacije prilikom ulaska u teretenu trebaju napraviti je da digitalnu karticu pohranjenu u mobitelu prislone na uređaj za prijavu, i to je - to! Planiramo implementirati još neke nove funkcije, ali i zaposliti još mladih i perspektivnih ljudi. Od svega nam je najvažnije probuditi što više svijest o zdravim i društvenim aktivnostima.