





/Galerija/ San hrvatske političke elite - Audi A6 limuzina
Nova Audi A6 limuzina prodaje se i u Hrvatskoj s početnom cijenom od 62.799,47 eura za ulazni model s TFSI motorom od 150 kilovata
Informacija iz Audija razveselit će i odabrane hrvatske političare - širi se serija modela A6 klasičnom poslovnom limuzinom. Koeficijent zračnog otpora od 0,23 najbolja je vrijednost za proizvodni model s motorom na unutrašnje izgaranje u povijesti Audija. Moderni benzinski i dizelski motori s blagom hibridnom tehnologijom MHEV plus osiguravaju bolju učinkovitost i poboljšane performanse.
Predviđeni početak prodaje novog A6 limuzina modela u Hrvatskoj je sredina travnja s početnom cijenom od 62.799,47 eura za ulazni model s TFSI motorom od 150 kW. Karoserija A6 limuzine jasna je i funkcionalna. Minimalistički dizajn kombinira eleganciju i sportski stil. Upečatljiv prednji kraj, s elegantnim glavnim svjetlima i istaknuto pozicioniranim Audi prstenovima, definiran je velikom, nisko postavljenom Singleframe rešetkom. Najvažniji elementi za aerodinamiku sprijeda su bočni otvori za usis zraka koji su optimizirani u pogledu oblika i funkcije. Dva stražnja svjetla sa svojom preciznom grafikom i neprekidnom svjetlosnom trakom daju A6 limuzini osjećaj prisutnosti, kao i okomito stop-svjetlo.
Dimenzije
Pogoni s blagom hibridnom tehnologijom MHEV plus igraju glavnu ulogu u izvanrednom iskustvu vožnje. Sustav MHEV plus pomaže motoru na unutrašnje izgaranje, poboljšava performanse i udobnost tijekom vožnje te smanjuje emisije CO2. Također omogućuje potpuno električni pogon kod parkiranja i manevriranja. A6 limuzina može raditi na električni pogon kada se vozite u sporom prometu ili tijekom lagane izvangradske vožnje. Tehnologija MHEV plus stvara dodatni pogonski moment do 230 Nm i do 18 kW (24 KS) snage prilikom kretanja ili pretjecanja. Do 25 kW se rekuperira tijekom kočenja.
A6 limuzina dugačka je 4,99 metara, i 60 mm je duža od prethodnog modela. Međuosovinski razmak od 2927 milimetara čini vožnju na dugim putovanjima udobnijom i pridonosi velikom unutarnjem prostoru. Prtljažnik ima kapacitet od do 492 litara, ovisno o odabiru motora.
Tijekom uvođenja na tržište, A6 limuzina bit će dostupna s tri različita motora, dva benzinska i jedan dizelski. Dvije od ove tri pogonske jedinice imat će blagu hibridnu tehnologiju (MHEV plus) i stoga su djelomično elektrificirane. Sastoji se od tri glavne komponente: baterije od 48 V, pogonskog alternatora s remenom i novog generatora pogonskog sklopa s integriranom energetskom elektronikom. Litij-ionska baterija, izrađena od litij željeznog fosfata, ima kapacitet pohrane od 1,7 kWh. Primarna funkcija pogonskog alternatora s remenom je pokretanje motora i opskrba baterije električnom energijom.
Motorizacija
Inačica 2.0 TFSI 4-cil. 150 kW ima 2.0 l benzinski motor s turbopunjačem, serijski ima start-stop sustav za smanjenje potrošnje goriva i dostupna je samo s pogonom na prednje kotače. Razvija snagu 150 kW (204 KS) i ima maksimalni okretni moment od 340 Nm. 2.0 TFSI koristi modificirani Millerov proces izgaranja koji je posebno povoljan u radu s djelomičnim opterećenjem. U Millerovu ciklusu usisni ventili se rano zatvaraju, što povećava učinkovitost motora. 2.0 TFSI također ima turbopunjač s varijabilnom geometrijom turbina (VTG). Time se poboljšava odziv i učinkovitost motora.
Inačica 2.0 TDI 4-cil. 150 kW razvija snagu 150 kW (204 KS) i ima maksimalni okretni moment od 400 Nm. Kako bi se povećala učinkovitost i komfor, motor je djelomično elektrificiran tehnologijom MHEV plus i opremljen električnim sustavom od 48 V. Vozilo brže reagira pri kretanju i osjetno je agilnije. Dostupan je s mjenjačem s dvije spojke te s pogonom na prednje kotače ili quattro ultra pogonom na sve kotače.
Inačica 3.0 TFSI 6-cil. 270 kW treća je opcija sa 3.0 l V6 motor s turbopunjačem, razvija snagu 270 kW (367 KS) i ima maksimalni okretni moment od 550 Nm. To je logična evolucija motora koji je u serijskoj proizvodnji od 2015. godine i nedavno je doživio niz modifikacija: novodizajnirani turbopunjač s varijabilnom geometrijom turbine (VTG), neizravno međuhlađenje, optimizacije u pogledu izmjene punjenja, korištenje Millerova ciklusa i modifikacije sustava ubrizgavanja.