Glas Slavonije

Glas Slavonije Glas Slavonije

  • Novosti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Crna kronika
    • Ekonomija
  • Osijek
  • Regija
  • Sport
    • NK Osijek
    • Nogomet
    • Košarka
    • Rukomet
    • Odbojka
    • Ostali sportovi
  • Mozaik
    • Zvjezdarnica
    • Kultura
    • Film i TV
    • AutoGlas
    • Zdravlje
    • Dome slatki dome
    • Tehno
    • Gastro
  • Magazin
  • Kolumne
  • Osmrtnice
    • Obavijest o smrti
    • Posljednji pozdrav
    • Sjećanja
Copyright © Glas Slavonije 2023.
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
22.4.2025., 11:00
Milan Bugarić
Nova generacija

/Galerija/ San hrvatske političke elite - Audi A6 limuzina

Nova Audi A6 limuzina prodaje se i u Hrvatskoj s početnom cijenom od 62.799,47 eura za ulazni model s TFSI motorom od 150 kilovata

Informacija iz Audija razveselit će i odabrane hrvatske političare - širi se serija modela A6 klasičnom poslovnom limuzinom. Koeficijent zračnog otpora od 0,23 najbolja je vrijednost za proizvodni model s motorom na unutrašnje izgaranje u povijesti Audija. Moderni benzinski i dizelski motori s blagom hibridnom tehnologijom MHEV plus osiguravaju bolju učinkovitost i poboljšane performanse.

Predviđeni početak prodaje novog A6 limuzina modela u Hrvatskoj je sredina travnja s početnom cijenom od 62.799,47 eura za ulazni model s TFSI motorom od 150 kW. Karoserija A6 limuzine jasna je i funkcionalna. Minimalistički dizajn kombinira eleganciju i sportski stil. Upečatljiv prednji kraj, s elegantnim glavnim svjetlima i istaknuto pozicioniranim Audi prstenovima, definiran je velikom, nisko postavljenom Singleframe rešetkom. Najvažniji elementi za aerodinamiku sprijeda su bočni otvori za usis zraka koji su optimizirani u pogledu oblika i funkcije. Dva stražnja svjetla sa svojom preciznom grafikom i neprekidnom svjetlosnom trakom daju A6 limuzini osjećaj prisutnosti, kao i okomito stop-svjetlo.

OBILJE VRHUNSKE TEHNOLOGIJE

Digitalna pozornica vrti se oko Audi MMI panoramskog zaslona i dodatnog MMI zaslona za putnike. Tanki samostojeći Audi MMI panoramski zaslon zakrivljenog je dizajna i sadrži OLED tehnologiju. Sastoji se od Audi virtualnog kokpita s dijagonalom zaslona od 11,9’’ i MMI dodirnog zaslona od 14,5’’. Audi nadopunjuje digitalnu pozornicu za suvozače opcijskim 10,9’’ MMI zaslonom za suvozača, koji je također savršeno integriran u dizajn instrumentne ploče. Omogućuje suvozaču pretraživanje web-stranica i gledanje videosadržaja, a također pomaže pri navigaciji ili traženju primjerice najbliže benzinske postaje. Zahvaljujući dinamičkom modusu privatnosti, ometajući sadržaj poput videozapisa ne može se gledati s vozačevog sjedala tijekom vožnje. Sofisticirana aeroakustika također obogaćuje zvučni užitak, posebno s opcijskim vrhunskim zvučnim sustavima tvrtke Bang & Olufsen.

Dimenzije

Pogoni s blagom hibridnom tehnologijom MHEV plus igraju glavnu ulogu u izvanrednom iskustvu vožnje. Sustav MHEV plus pomaže motoru na unutrašnje izgaranje, poboljšava performanse i udobnost tijekom vožnje te smanjuje emisije CO2. Također omogućuje potpuno električni pogon kod parkiranja i manevriranja. A6 limuzina može raditi na električni pogon kada se vozite u sporom prometu ili tijekom lagane izvangradske vožnje. Tehnologija MHEV plus stvara dodatni pogonski moment do 230 Nm i do 18 kW (24 KS) snage prilikom kretanja ili pretjecanja. Do 25 kW se rekuperira tijekom kočenja.

A6 limuzina dugačka je 4,99 metara, i 60 mm je duža od prethodnog modela. Međuosovinski razmak od 2927 milimetara čini vožnju na dugim putovanjima udobnijom i pridonosi velikom unutarnjem prostoru. Prtljažnik ima kapacitet od do 492 litara, ovisno o odabiru motora.

Tijekom uvođenja na tržište, A6 limuzina bit će dostupna s tri različita motora, dva benzinska i jedan dizelski. Dvije od ove tri pogonske jedinice imat će blagu hibridnu tehnologiju (MHEV plus) i stoga su djelomično elektrificirane. Sastoji se od tri glavne komponente: baterije od 48 V, pogonskog alternatora s remenom i novog generatora pogonskog sklopa s integriranom energetskom elektronikom. Litij-ionska baterija, izrađena od litij željeznog fosfata, ima kapacitet pohrane od 1,7 kWh. Primarna funkcija pogonskog alternatora s remenom je pokretanje motora i opskrba baterije električnom energijom.

SUSTAVI POTPORA ZA VOZAČA

Audi A6 limuzina serijski je opremljen brojim modernim sustavima potpore za vozača. Ovi sustavi povećavaju udobnost i sigurnost, olakšavajući vozačev posao. Paket potpora za “vožnju i parkiranje” serijska je značajka. Obuhvaća automatsku regulaciju razmaka, ograničenje brzine, prepoznavanje prometnih znakova, kameru za vožnju unatrag i potporu pri parkiranju plus. Ostale serijske značajke obuhvaćaju potporu pri parkiranju plus s prikazom udaljenosti od prepreke, upozorenje na napuštanje voznog traka, potporu za promet straga, potporu za skretanje i potporu za kočenje u nuždi.

Motorizacija

Inačica 2.0 TFSI 4-cil. 150 kW ima 2.0 l benzinski motor s turbopunjačem, serijski ima start-stop sustav za smanjenje potrošnje goriva i dostupna je samo s pogonom na prednje kotače. Razvija snagu 150 kW (204 KS) i ima maksimalni okretni moment od 340 Nm. 2.0 TFSI koristi modificirani Millerov proces izgaranja koji je posebno povoljan u radu s djelomičnim opterećenjem. U Millerovu ciklusu usisni ventili se rano zatvaraju, što povećava učinkovitost motora. 2.0 TFSI također ima turbopunjač s varijabilnom geometrijom turbina (VTG). Time se poboljšava odziv i učinkovitost motora.

Inačica 2.0 TDI 4-cil. 150 kW razvija snagu 150 kW (204 KS) i ima maksimalni okretni moment od 400 Nm. Kako bi se povećala učinkovitost i komfor, motor je djelomično elektrificiran tehnologijom MHEV plus i opremljen električnim sustavom od 48 V. Vozilo brže reagira pri kretanju i osjetno je agilnije. Dostupan je s mjenjačem s dvije spojke te s pogonom na prednje kotače ili quattro ultra pogonom na sve kotače.

Inačica 3.0 TFSI 6-cil. 270 kW treća je opcija sa 3.0 l V6 motor s turbopunjačem, razvija snagu 270 kW (367 KS) i ima maksimalni okretni moment od 550 Nm. To je logična evolucija motora koji je u serijskoj proizvodnji od 2015. godine i nedavno je doživio niz modifikacija: novodizajnirani turbopunjač s varijabilnom geometrijom turbine (VTG), neizravno međuhlađenje, optimizacije u pogledu izmjene punjenja, korištenje Millerova ciklusa i modifikacije sustava ubrizgavanja.

#Audi#Audi A6
Povezani članci
epa11085896 Pink Audi and Mercedes cars on display during a press day of the first edition of the Brussels Auto Show 2024 in the Expo in Brussels, Belgium, 17 January 2024. Already 80,000 tickets have been sold due to the great interest of the public in the new concept of Brussels Auto Show 2024. Over 100 companies present motorbikes, second-hand, chrome, hydrogen and solar cars. The Belgian Air Force displays an F-35 simulator and an F16 fighter jet. EPA/OLIVIER MATTHYS
prihod pao za 7,7 posto
Audi u Njemačkoj gasi 7500 radnih mjesta
Audi tzvronica
Pali prihodi i dobit
Audi gasi 7500 radnih mjesta u Njemačkoj
Audi tzvronica
Problemi za njemačkog proizvođača
Zatvaranje tvornice i slaba prodaja “pojeli” Audijevu dobit
×
Novosti
Sport
Mozaik
Magazin
Kolumne
Marketing
Politika privatnosti
Politika kolačića
Impressum
Pravila prenošenja sadržaja
Pravila komentiranja
Agroglas
Glas Slavonije
Copyright © Glas Slavonije 2024.