Ekonomija
PRONAĐITE VEZU IZMEĐU SPORTA I PAKETA 24

I odbojka i paketomati u svojoj su osnovi beskontaktni
Objavljeno 19. lipnja, 2024.
Paket 24 usluga je Hrvatske pošte kojom svoje pakete primateljima možete slati na paketomate
Osječani su proteklog vikenda ugostili odbojkaše. Dvorana Gradski vrt bila je domaćin utakmice Final Foura Zlatne europske lige, na kojoj su se natjecale reprezentacije Hrvatske, Estonije, Češke i Ukrajine.

Odbojka je jedna od najzastupljenijih i najraširenijih dvoranskih sportova uopće, podjednako zastupljena i među muškarcima i ženama, u dobnim skupinama od najmlađih do veterana. Izuzetno je atraktivna i dinamična, donosi nadmetanje dviju ekipa koje ne dopuštaju da lopta koju im je na njihov teren, preko visoko razapete mreže, uputio protivnik padne, ali je pri tome smiju najviše tri puta dodirnuti. Ono što ovaj sport krasi, osim naravno atraktivnosti same igre, jest da je to beskontaktni sport, među protivnicima nema fizičkog kontakta, pa je i vrlo malo konflikata među suparničkim igračima. I publika je zbog toga prepoznala taj sport, jedan je od najgledanijih dvoranskih sportova. Zbog svega ovoga ne izostaje ni zanimanje sponzora.

Jedan od onih koji su uvidjeli prednosti tog sporta tako je i Hrvatska pošta. I ona se je reklamom predstavila osječkoj odbojkaškoj publici, na parteru igračeg dijela terena bio je istaknut logo - Paket 24.

Paket 24 usluga je Hrvatske pošte kojom svoje pakete primateljima možete slati na paketomate.

Širenje mreže paketomata bio je projekt koji je u samo nekoliko godina znatno unaprijedio dostavne procese na tržištu sa snažnim trendom rasta online-trgovine. Dok se smanjuje broj pismovnih pošiljaka, broj paketnih pošiljaka nastavio je rasti i lani, i to za 20 posto. Paketno poslovanje svake godine ruši rekorde, pa je tako bilo i u 2023., kada je Hrvatska pošta uručila više od 15 milijuna paketa. Pošta je postavljanje paketomata počela prije samo tri godine, kako bi odgovorila na potrebe korisnika za pristupačnom i jednostavnom uslugom dostave paketa, a postavljanjem 300. paketomata prošle godine dovršila je mrežu svojeg novog, zelenog dostavnog kanala.

Primijetili su tu reklamu i gledatelji, u pauzi između dva seta dvije su djevojke komentirale kako su naručenu robu preko weba realizirale preko Poština paketomata. Zadovoljene su jednostavnošću cijelog koncepta, naime, podizanje paketa time je omogućeno bilo koji dan u tjednu, od 0 do 24 sata, što znači da ne moraju čekati poštara, brinuti se hoće li nekoga biti kod kuće za preuzimanje ili neće. Jednostavnost je i u tome što je omogućeno kartično plaćanje paketa prilikom preuzimanja.

Druga sugovornica je pak komentirala kako joj je zgodno to što preko paketomata može i vratiti robu kupljenu u e-trgovinama. Sve više e-trgovina i brendova, naime, nudi opciju odabira paketomata kao kanala dostave. ​Obje su zadovoljne što je paketomat u nesporednoj blizini njihovih domova, ali vidjele su ih i na još nekoliko mjesta u gradu. Znači, ne mora se proći pola grada do najbližeg paketomata.

U Osijeku su, primjerice, paketomati ravnomjerno raspoređeni na deset lokacija, od kojih je jedna u prigradskom Josipovcu. Znak je to da taj sustav nije samo elitistički, za središta velikih gradova. Uostalom, upravo su osječka prigradska naselja zbog toga što nude više životnog prostora postala prihvatljiva mladim obiteljima, a mladi su korisnici novih modernih usluga...

Paketomati su uz električna vozila glavna okosnica Hrvatske pošte i u razvijanju održivog poslovanja jer povećavaju postotak uručenja u prvom pokušaju, a dostavna vozila trebaju obići manje lokacija, čime se smanjuje emisija stakleničkih plinova i negativan utjecaj na okoliš.

Priču smo počeli odbojkom, pa ćemo je s odbojkom i završiti, naime, koncept paketomata, baš kao i tog sporta je - beskontaktnost!

Dario Kuštro
Možda ste propustili...

JEDINO VIŠE PERADI

Pad stočne proizvodnje

NAJSNAŽNIJE JE POTONULA ISPORUKA U NEEUROPSKE ZEMLJE

Njemački izvoz roba oštro je pao u svibnju