Zgrada gradske uprave u Županjifoto: Marija Lešić Omerović

Zgrada gradske uprave u Županji

Marija Lešić Omerović
14.11.2025., 19:08
IZRAVNO KOMUNICIRANJE

Dijalog građana i gradske uprave: Suradnja za ljepšu i uređeniju Županju

Dobra komunikacija s građanima i njihovo zadovoljstvo jedan je od važnih ciljeva djelovanja gradske uprave. Uz poruku kako im je njihovo mišljenje važno za uređeniju, uredniju i ljepšu Županju, gradska vlast odlučila se dodatno približiti sugrađanima i dati im priliku za iznošenje kritika, primjedbi i prijedloga te upozoravanje na probleme koje mogu riješiti dijalogom i suradnjom. Od 22. listopada na raspolaganju im je jedinstvena e-mail adresa [email protected]. Svi koji imaju potrebu i žele upozoriti na određene nepravilnosti, propuste, ili imaju prijedlog što bi trebalo korigirati i poboljšati, ili pak pohvaliti – pozvani su javiti se i reći svoje. Kako bi se osigurala ažurnost i bolja kontrola rješavanja građanskih upita, sve ih osobno prima i nadležnima iz čijeg su djelokruga rada prosljeđuje Petar Buljević, pročelnik Upravnog odjela za poslove gradonačelnika.

Petar Buljević

Petar Buljević

USTUPLJENO

Na temelju utvrđenog na terenu i dobivenih informacija, građane mailom povratno izvijesti o situaciji i o roku u kojemu je navedeni problem moguće riješiti, odnosno što se u vezi s tim može učiniti. O svemu se, napominje, vodi računa kako ne bi ostalo samo na obećanjima, jer takva komunikacija građana s gradskom upravom tada ne bi imala nikakvog smisla, a bitno je graditi međusobno povjerenje i osigurati transparentnost i pravovremenost odgovora.

Otkako je u funkciji, od 22. listopada, do danas na otvorenu je gradsku adresu, doznajemo od Buljevića, stiglo 30-ak mailova, a najviše se pritužbi odnosi komunalnu infrastrukturu. Dosta je prigovora bilo vezano za zacjevljivanje kanala, ali i "jesensku" problematiku – građani su tražili da se na pojedinim lokacijama u gradu pokupi lišće, pokosi trava, a upozorili su i na poneku rupu na cesti koju treba pokrpati…

Pojedini su građani iznijeli i svoje prijedloge, poput onoga da se na Trgu kralja Zvonimira napravi dječje igralište. Bilo je i nekoliko pohvala za učinjeno u pojedinim dijelovima grada, gdje su uređene staze i multifunkcionalna igrališta koja su djeci i mladima osigurala nove sadržaje i mogućnosti. Što se tiče rada gradskih tvrtki i ustanova, jedina se zamjerka odnosila na Čistoću Županja, za koju je stigla primjedba da u naselju Šećerani posao ne obavlja dobro i da je ono zapuštenije u odnosu prema drugim gradskim naseljima.

U Gradu zadovoljni odzivom građana

“Jako sam zadovoljan, građani su prepoznali mogućnost izravnog kontaktiranja s gradskom upravom, što smatram dobrim i učinkovitim načinom rješavanja problema. Neke stvari koje se događaju na terenu, pred njihovim kućama ili u susjedstvu, građani će uočiti prije nas, što je i logično. I upravo smo zbog toga i omogućili ovakav način komunikacije, kako bismo odmah mogli reagirati i poduzeti potrebno”, kaže pročelnik. Napominje da je svrha gradske uprave, gradskih tvrtki i ustanova učinkovitim i kvalitetnim radom biti na usluzi svojim sugrađanima. Stoga im je, poručio je, važno čuti njihov glas, ali i izići na teren, jer zajednički je cilj da Županja bude sigurno i ugodno mjesto za život.