Đakovački putnici iznenađeni, po kartu za autobus na šalter mogu samo do 14.45
U Arrivi Hrvatska napominju da je kupnja moguća i na kartomatu, postavljenom na peronima, kao i online
ĐAKOVO
Naviknuti na dosadašnju, dugogodišnju praksu rada Autobusnog kolodvora u Đakovu, odnosno njegova šalterskog dijela na kojem su mogli kupovati autobusne karte tijekom cijeloga dana, Đakovčani su nemalo iznenađeni skraćenjem njegova rada, a neki su se od njih u vezi s tim obratili i našoj redakciji.
“Karte u busu”
- Došla sam kupiti kartu za Osijek i stigla na Autobusni kolodvor u 14.47, radnim danom, no na vratima čekaonice dočekala me je obavijest o radnom vremenu od ponedjeljka do petka od 6.45 do 14.45, a subote i nedjelje su neradne. Došla sam sutradan, u naznačeno vrijeme, a rolete na šalteru za kupnju karata bile su spuštene, šalter zatvoren, a ‘’na staklu’’ je bila obavijest “Karte kupite u autobusu”. Ne znam o čemu se radi... Slijede li neke promjene na Kolodvoru? - pita se žena iz okolice Đakova.
Istovremeno, na službenim stranicama đakovačkog Kolodvora stoji kako je radno vrijeme do 20.15.
Još prije na Autobusnom kolodvoru na otvorenom, peronskom dijelu postavljen je automat za kupnju karata.
Tragom navedenoga uputili smo upit autoprijevozniku Arriva Hrvatska – Autotransu, vlasniku kolodvorske zgrade.
- Trenutno šalterski dio Autobusnog kolodvora radi od ponedjeljka do petka u jutarnjoj smjeni od 6.45 do 14.45. U ostalim je terminima putnicima na raspolaganju kartomat, dostupan 24 sata dnevno - odgovaraju na naš upit u Arriva Hrvatska.
Ovaj autoprijevoznik upozorava i na to kako je kupnja karata moguća i online, preko mrežne stranice www.arriva.com.hr, te preko mobilne aplikacije Arriva Croatia.
- Putnicima to omogućuje brzu i praktičnu kupnju karata u svakom trenutku – navode u Arrivi.
Nedavno je, 22. rujna, donesen Pravilnik o autobusnim kolodvorima, objavljen u Narodnim novinama, a koji je donijelo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, pa smo u upitu Arrivi skrenuli pozornost na to pitanjem imaju li promjene u radnom vremenu na đakovačkom Autobusnom kolodvoru veze s njim, je li riječ o nekakvom usklađivanju s tim podaktom.
U tom autoprijevozniku odgovaraju kako trenutna organizacija rada kolodvora nije povezana s navedenim pravilnikom.
Dostupnost usluga
- Za dodatne informacije putnici nam se mogu obratiti svaki dan od 6 do 22 sata preko infotelefona 072 660 660, e-mail adrese [email protected], kao i preko društvenih mreža Arrive, gdje redovito odgovaramo na upite naših korisnika. Arriva kontinuirano radi na tome da putnicima osigura jednostavan i praktičan pristup informacijama i kupnji karata, jer nam je iznimno važna dostupnost usluga i zadovoljstvo svih koji putuju našim linijama – kažu u Arrivi.
Inače, Autobusni kolodvor u Đakovu izgrađen je prije nešto više od pedeset godina, a Arriva ga je nedavno obnavljala ličenjem i drugim zahvatima, kao i radovima na peronima.
Grad Đakovo, njegovo Gradsko vijeće u prošlom mandatu, donijelo je odluku kojom je na deset godina bez naknade tom autoprijevozniku ustupio perone. Jer on je samo vlasnik zgrade, zatvorenog dijela kolodvora, a vlasnik je prostora ispred - perona, prostora gdje prometuju taksisti i zelenog pojasa, sve do ceste u Ulici Eugena Kvaternika - Grad Đakovo.