Rekordne Vinkovačke jeseni: 150 tisuća posjetitelja, milijuni pregleda na društvenim mrežama
Na završnoj konferenciji 60. Vinkovačkih jeseni objavljeno je kako je tijekom deset dana trajanja manifestacije Vinkovce posjetilo oko 150 tisuća ljudi, što je čak 40 tisuća više nego lani. Veliki interes osjetili su i ugostitelji koji su izdali 12 tisuća računa više, pa ukupna zarada ovogodišnjeg izdanja iznosi približno 1,5 milijuna eura, odnosno 380 tisuća eura više u odnosu na prošlu godinu.
– Možemo biti izuzetno zadovoljni proteklim 60. Vinkovačkim jesenima. Još jednom je potvrđeno kako je ova manifestacija praznik tradicijske kulture. Vinkovčani su se pokazali kao najbolji domaćini, a Hrvati iz domovine i inozemstva svojim su dolaskom dali dodatni šarm. Atmosfera je bila sjajna, istaknuli su se ljubav i ponos prema našoj domovini i tradiciji – poručio je gradonačelnik Vinkovaca i predsjednik Organizacijskog odbora Josip Romić.
Ove je godine u programu sudjelovalo više od 7.000 izvođača, a kao pun pogodak pokazao se povratak Svečanog mimohoda na stadion Cibalije, gdje je tisuće sudionika zaigralo tradicionalno Šokačko kolo.
– Ponosni smo što su svi sudionici došli prezentirati svoje bogatstvo. Već pripremamo 61. Vinkovačke jeseni i želimo uključiti sve pozitivne komentare i dobronamjerne kritike – rekla je Martina Kelava, predsjednica ZAKUD-a Vukovarsko-srijemske županije.
Kao dodana vrijednost manifestacije istaknuti su novi sadržaji poput Urbanih jeseni i novog Trga Vinkovačkih jeseni, koji su svakodnevno okupljali publiku.
– Postavili smo ljestvicu koju ćemo morati opravdati i sljedeće godine. Komentari su većinom pozitivni, a negativnih je zanemarivo malo u odnosu na prekrasan program iza nas – naglasila je pročelnica za kulturu i turizam Marija Liščić Drmić.
Veliki uspjeh Vinkovačkih jeseni potvrđuju i impresivne brojke na društvenim mrežama: službena web stranica zabilježila je 777 tisuća posjeta, Facebook sadržaji imali su 11,3 milijuna pregleda, Instagram objave više od 4,5 milijuna, dok je novi TikTok kanal dosegnuo milijun pregleda, skupio 36 tisuća lajkova i čak 304 tisuće novih pratitelja.