
"Get to Know Me" – Nova kampanja koja privlači turiste i u kontinentalni dio Hrvatske
Lani je bila nova rekordna godina, a HTZ je u promotivnu kampanju za 2025. uključio i kontinentalni dio Hrvatske
Get to know me naziv je glavne promotivne kampanje za 2025. Hrvatske turističke zajednice, koja ujedno predstavlja i pozivnu poruku brojnim ljubiteljima putovanja da i ove godine za svoje odredište odaberu hrvatske destinacije.
Kampanja će biti aktivna do srpnja, a promotivne će se aktivnosti provoditi preko online i offline kanala komunikacija te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na 12 najvažnijih emitivnih tržišta hrvatskog turizma. Među uključenim tržištima su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, UK, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Slovačka i Švicarska. Važno je istaknuti kako se ove godine kampanja odnosi i na kontinentalni dio Hrvatske, a cilj joj je dodatno približiti ljepote hrvatskih krajolika, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije.
- Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstven način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje, jer je turizam upravo to - doživljaj - poručuju iz HTZ-a.
Pokretanjem kampanje zadovoljni su slavonsko-baranjski turistički djelatnici, na čijem je području prošle godine nastavljen kontinuitet rušenja turističkih rekorda.
- U 2024. godini na području Osječko-baranjske županije ostvareno je 4,67 % više noćenja i 10,7 % više dolazaka u odnosu na 2023. godinu, što znači da je 2024. nova rekordna godina. Ostvareno je 140.970 dolazaka i 285.108 noćenja. I dalje je primarni gost destinacije domaći posjetitelj (56 %), dok se udio stranih gostiju svake godine povećava (44 %) - kaže Ivana Jurić, direktorica TZ-a Osječko-baranjske županije, naglašavajući kako je, kada je riječ o stanju turističke infrastrukture, važno napomenuti da su ulaganja u smještajne kapacitete na razini županije u posljednjih šest godina ozbiljno podignula razinu konkurentnosti ponude kroz mogućnost primanja većih grupa, kao prateću kvalitetu.
- U ovom trenutku u 92 objekta 800-tinjak je kreveta, a prije pet-šest godina brojka kreveta bila je upola manja. Samo ovoga tjedna prijavljena su tri nova poslovna subjekta, pa do kraja godine očekujem minimum 30 kreveta više nego što ih ima u ovom trenutku - ističe Matej Perkušić, direktor TZ-a Baranje, koja pokriva grad Beli Manastir i šest baranjskih općina, osim Bilja i Draža, u kojima se također bilježi povećanje broja kreveta.
Gledajući prošlogodišnji broj dolazaka i noćenja, najviše ih je bilo u Osijeku (81.656 dolazaka i 160.666 noćenja). Slijede TZ Baranje (14.328/25.626), Đakovo (11.934/24.140), Bilje (7624/13.268), Našice (5600/13.639), Bizovac (2559/10.130), Valpovo (2420/7667), Draž (934/2516), Belišće (736/2875) i ostali. Velika većina bilježi povećanje dolazaka i noćenja u odnosu na 2023. godine. I nadalje istok Hrvatske posjećuje najviše domaćih gostiju, a slijede Nijemci, Mađari, Srbi, Slovenci, Bošnjaci, Poljaci, Amerikanci, Austrijanci, Talijani… Domaćih je gostiju lani bilo 88.294, što je 10-ak tisuća više nego pretprošle godine. Ostvarili su 160.570 noćenja, 15-ak tisuća više nego 2023. godine.