KRISTIJAN TOPLAK
27.1.2025., 06:00
28. izdanje sajma

Vizualni identitet VIROEXPO-a: “Sajam s dušom” i službeno slogan

VIROEXPO je kroz godine postao simbolom sinergije, povezanosti, tradicije i razvoja

Sajam s dušom i službeno postao sloganom VIROEXPO-a, a predstavljen je novi vizualni identitet koji je nastao u suradnji s renomiranom VT tvrtkom Becker… Istina, “sajam s dušom” smo oduvijek, jer smo uvijek u službi naših posjetitelja i izlagača i jer nam se oni uvijek vraćaju. Mi smo uvijek “široke duše”, tako će biti i od 14. do 16. veljače, kada će se u Virovitici održati 28. izdanje našeg sajma.

Jedna od najvećih gospodarskih i poljoprivrednih manifestacija u Republici Hrvatskoj, Međunarodni sajam gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede VIROEXPO, već gotovo tri desetljeća mjesto je susreta poljoprivrednika, obrtnika i poduzetnika, a Sali za sastanke Virovitičko-podravske županije predstavljen novi vizualni identitet 28. VIROEXPO-a.

VIROEXPO je kroz godine postao simbolom sinergije, povezanosti, tradicije i razvoja, a transformacija i modernizacija vizualnog identiteta iskorak je kojim se dodatno osnažuje prepoznatljivost i značenje ovog jedinstvenog sajma.

KRISTIJAN TOPLAK

Nakon 27 godina došlo je vrijeme da moderniziramo našu priču, naš logo i pokažemo što smo radili u proteklih nekoliko mjeseci. Držali smo se tradicije i određenih elemenata otprije, no, s obzirom na to da smo poljoprivredni sajam obogaćen gospodarstvom, poduzetništvom i obrtništvom, određene smo elemente radili u tom smjeru. Tako dominira zelena boja, koja simbolizira održivost, zeleni razvoj, tranziciju i tradiciju. Također, imamo primarne i sekundarne elemente koji pojašnjavaju poljoprivredu, gospodarstvo, sjemenarstvo, povrtlarstvo, ali i rast, zajedništvo, suradnju, poslovne razgovore i sve ostalo što obilježava naš sajam. Logo je izradila lokalna tvrtka Becker, koja je naš dugogodišnji partner na sajmu, prati nas i najbolje može prezentirati sve ono što “Sajam s dušom” jest, odnosno novu tranziciju sajma i okretanje na nova tržišta - rekao je Bojan Mijok, direktor sajma VIROEXPO, a ujedno i županijski pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo i poljoprivredu.

Službeni slogan VIROEXPO-a, “Sajam s dušom”, govori o ljudima, njihovim pričama, radu i vizijama. Naglašava vrijednosti koje sajam čine posebnim, a to su toplina, autentičnost i bliskost te mjesto razmjene ideja, iskustava i zajedničkih ciljeva što ga svake godine čini sve popunjenijim.

- Naš je sajam odlična pozornica svim izlagačima, ne samo iz naše županije, ne samo iz Slavonije nego i iz cijele Hrvatske. Tu su i uvijek one slatke brige, a to je kako naći kvadrat više za one izlagače koji se jave kasnije. Zasigurno da je sajam mjesto gospodarskih susreta naših poduzetnika, obrtnika, ali isto tako da prezentiraju svoje proizvode i usluge svim onim posjetiteljima koji dođu na sajam. Znamo da je naš sajam jedan od najposjećenijih sajmova, i to je sigurno ono što privlači izlagače. Ove godine ponovno vraćamo zemlju partner, Slovačku, ali isto tako imamo i županiju partner, Bjelovarsko-bilogorsku županiju, i vjerujem da će se i one na najbolji mogući način prezentirati našim poduzetnicima, ali i svim našim posjetiteljima - rekao je virovitičko-podravski župan i predsjednik Organizacijskog odbora VIROEXPO Igor Andrović.

VIROEXPO je, u gospodarskom smislu, prepoznatljivost i brend, i to najveći, grada Virovitice.

- Sajam je simbol zajedništva koji vlada niz godina gdje sve institucije uspješno održavaju sajam bez ijednog profesionalno zaposlenog. Mnogi su sajmovi bili pokrenuti i danas ih više nema, a Virovitica je ostala zahvaljujući toj sinergiji čelnih ljudi. Sajam je uvijek bio sastavni dio i simbol grada Virovitica, kao što su to gradski dvorac, crkva, muzej... Znači, kada kažete VIROEXPO, zna se da je to Virovitica - govori gradonačelnik Virovitice Ivica Kirin.

Pokrovitelji su sajma Vlada RH, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, Ministarstvo turizma i sporta, Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova EU i Ministarstvo gospodarstva. Već godinama uspješno ga organiziraju Virovitičko-podravska županija, Grad Virovitica, HGK - Županijska komora Virovitica, HOK - Obrtnička komora Virovitičko-podravske županije, Turistička zajednica Virovitičko-podravske županije, a tehnički organizator VIROEXPO d.o.o. Partner sajma su Hrvatske šume. Zemlja partner je Slovačka Republika, a županija partner ovogodišnjeg sajma je Bjelovarsko-bilogorska županija.