Vinkovačka knjižnica slavi 149. godinu, sadržajem zainteresirala djecu
Ove godine prvi put se održavaju radionice “Boje i okusi ljeta”, kaže ravnateljica Lugić
VINKOVCI
U vinkovačkoj Gradskoj knjižnici i čitaonici u tijeku je manifestacija "Ljeto u Knjižnici", kojom žele djeci ponuditi kvalitetne sadržaje u vrijeme ljetnih praznika. Tim događanjima Knjižnica slavi i 149. rođendan, dan utemeljenja - 9. kolovoza 1875. godine u kavani "Zum Keiser von Öesterreich", kada su Čitaonicu osnovala 33 člana, ugledni građani Vinkovaca, među kojima Antun Lisac, okružni školski nadzornik, časnik Antun pl. Kurelec (prvi predsjednik), prof. Martin Seneković, profesori Mijo i Pero Brašnić, dr. Oton Kučera, poznati astronom i fizičar, Slavko Cuvaj, kasnije ban i kraljevski komesar, dr. Hugo Blum...
U raznolikom i zanimljivom programu Ljeta u Knjižnici najmlađi su učili i istraživali, smijali se, družili, ali i sklopili mnoga nova prijateljstva.
Ravnateljica Vedrana Lugić kaže kako je iz godine u godinu sve više djece, što donosi čarobnu živost među policama knjižnice.
- Ove godine prvi put se održavaju ljetne radionice pod nazivom “Boje i okusi ljeta”. Tematski smo ih prilagodili ljetu uz neizostavan element čitanja slikovnice kojim počinje svaka radionica, jer ono što jako njegujemo i što je najbitnije jest čitanje. Drugi dio sastoji se od kreativnog rada koji smo prilagodili dobi djece, a čije ćemo uratke izložiti na kraju ljeta na prigodnoj izložbi. Dosad su održane četiri radionice na kojima je bilo ukupno 35 djece koja su kontinuirano dolazila, a do kraja ljeta preostaju nam još tri radionice. Najvažnije nam je da budu pokrivene sve dobne skupine djece, od najmlađih pa do 15. godine.
Radionice i sadržaj prilagodili smo onome što njih zanima. Želimo ih odvojiti od ekrana i potaknuti da se druže sa svojim vršnjacima te razgovaraju o knjigama koje ih zanimaju - pojasnila je ravnateljica Lugić. Dodala je kako su za školarce ove godine osmislili ciklus radionica pod nazivom “Šareni globus”, kojima nastoje djeci približiti život njihovih vršnjaka diljem svijeta. Djeca na radionicama mogu saznati koji su okusi karakteristični za određene zemlje, upoznati se s glazbom, izgledom odjeće, nakitom, sportom i svim onim što je karakteristično za taj kontinent ili zemlju u koju “putuju”. Dobili su i putovnice koje svaki tjedan nose sa sobom i skupljaju žigove pri dolasku. Zahvaljujući tim radionicama imali su priliku upoznati Japan, Peru i druge zemlje. n