Nenad Mećava, Viktorija Matin, Mario Jurić
Nenad Mećava, Viktorija Matin, Mario Jurić
14.2.2023., 00:00
Regija
Najbolja poslovnica Addiko banke prema iskustvu klijenata odlučila donirati udrugu Vukovarski leptirići
Najboljom bankaricom prema iskustvu klijenata proglašena je voditeljica poslovnog odnosa iz Osijeka, Mihaela Matijević-Živković, a nagrađena je i klijentica koja ju je ocijenila

U poslovnicama Addiko banke u Vukovaru i Osijeku uručene su nagrade za najbolje korisničko iskustvo u 2022. godini poslovnici Vukovar i voditeljici poslovnog odnosa Mihaeli Matijević-Živković iz poslovnice Kapucinska u Osijeku.


U okviru internog nagradnog natjecanja „Addiko traži zvijezde“ ova je netipična banka nagradila svoje zaposlenike te pomogla lokalnoj zajednici. Nenad Mećava, direktor Poslovanja s klijentima, uručio je simbolički ček u iznosu od 1.000 eura udruzi Vukovarski leptirići i nagradu od 150 eura klijentici Aneli Barukčić iz Darde.

„Uvođenje nagrađivanja i odabir najboljih po izboru naših klijenata dodatna je validacija i poticaj djelatnicima da i dalje ulažu u sebe i u izgradnju dugoročnog odnosa s klijentima kroz njihovo zadovoljstvo i pozitivna iskustva. Ponosan sam na sve naše zaposlenike koji su još jednom pokazali da je odnos s klijentima na prvom mjestu i drago mi je da smo imali prilike nagraditi njihov trud i timski duh te ujedno pomoći lokalnoj zajednici“, izjavio je Nenad Mećava, direktor Poslovanja s klijentima, prilikom svečane dodjele nagrada.


Kako bi svojim klijentima pružila usluge koje će u odgovoriti na njihove potrebe, Addiko banka je putem anketa uključila klijente u proces unapređivanja svojih poslovnih procesa i usluga i podizanja razine zadovoljstva i dobrog iskustva klijenata. „Iako korisničko iskustvo može izgledati kao subjektivan koncept koji je teško izmjeriti, postoje pokazatelji koji se koriste za njegovu procjenu”, objašnjava Sandra Sinovec, ekspert za upravljanje iskustvom klijenata u Addiko banci.


Između 35 poslovnica Addiko banke, poslovnica Vukovar dobila je najbolje ocjene putem ankete kojom se ocjenjuje cjelokupno iskustvo u poslovnici te spremnost da klijenti Addiko banku preporuče drugima. Ocjena na nivou svih Addiko poslovnica u 2022. godine po ovim kriterijima iznosi +89 (na skali od -100 do +100).

Voditeljici poslovnog odnosa Mihaeli Matijević-Živković iz poslovnice Kapucinska u Osijeku klijenti su dali najbolje ocjene putem ankete za iskustvo ugovaranja usluge, posebno za jasnoću, nedvosmislenost i potpunost pruženih informacija te za ljubaznost i stručnost. Ocjena na nivou svih Addiko poslovnica u 2022. godine iznosila je vrlo visokih 4,85 (na skali 1-5).
Ovakve ocjene rezultat su fokusa na klijente i kontinuiranog praćenja njihovih očekivanja. Prikupljeni komentari klijenata objavljuju se na web stranici i na ekranima redomata u poslovnicama. Tako klijenti mogu vidjeti kako su drugi komentirali usluge i mogu praktično provjeriti je li usluga zaista dobra, pa je poslije i sami komentirati. To je zatvoreni krug koji se ponavlja i podiže korisničko iskustvo.


Svi koji ispune anketu o zadovoljstvu uslugama Addiko banke uključeni su u mjesečnu nagradnu igru u kojoj svaki mjesec mogu osvojiti 130 eura. Igra traje do 31. svibnja, a dosadašnje dobitnike možete vidjeti ovdje.


„Unapređivanje poslovnih procesa i usluga u banci svoj puni smisao dobiva tek kad uključimo i klijente jer tek tada možemo realno procijeniti koliko su oni doista dobri za klijenta. Zadovoljni klijenti daju dragocjen feedback do te mjere da često imenom i prezimenom navode zaposlenike iz poslovnica s kojima su bili u kontaktu. To je najizravniji način da banka stalno osluškuje svoje tržište; da ostane povezana s klijentima.“, zaključuje Sinovec.


Addiko je specijalistička banka za građane te mala i srednja poduzeća, fokusirana na brzo i jednostavno kreditiranje i moderne usluge plaćanja. Teži pozicioniranju kao banka koja razvija inovativna, digitalna bankarska rješenja. Spremna je podijeliti svoja znanja sa zajednicom te podržava projekte kojima se poboljšava digitalna i financijska pismenost. PR