
POŽEGA
Objedinjeni Projektom integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji Zlatna Slavonija, svi koji pridonose razvoju i kvaliteti turizma, od vlasnika smještajnih objekata, ugostitelja, OPG-ova, do turističkih agencija, suvenirnica i udruga s područja Požeško-slavonske županije okupili su se na dvodnevnoj konferenciji pod nazivom "Dani kvalitete u turizmu u destinaciji Zlatna Slavonija". Završena je prva faza projekta, u kojoj su sudjelovali svi subjekti, za koje je napravljena marketinška i poslovna analiza, istraživanje mišljenja svih dionika u turizmu te gostiju koji borave u destinaciji.
Partneri na projektu su gradovi Požega, Lipik, Pakrac, Kutjevo, Pleternica i Općina Velika, pripadajuće turističke zajednice te, kao krovne institucije, Požeško-slavonska županija i županijska Turistička zajednica. Domaćini konferencije bili su požeška Turistička zajednica i Grad Požega. Projekt je odobrila Hrvatska turistička zajednica (HTZ), vrijednost mu je 375.000 kuna, od čega je HTZ izdvojio 126.000 kuna, a partneri na projektu ostatak od 249.000 u jednakim dijelovima. Ovim je projektom Požeško-slavonska županija postala prva destinacija u Slavoniji koja je krenula sustavno raditi na kvaliteti.U prepunoj dvorani Hrvatske gospodarske komore požeški gradonačelnik Darko Puljašić govorio je o mogućnostima koje turizam pruža za ukupni razvoj. Pri tome je naglasio:
- Shvatili smo da jedino zajedničkim naporima možemo osmisliti i kvalitetu destinacije. Svjesni smo da imamo vrhunski proizvod i da nikako jedni drugima nismo konkurencija. Jedino Slavonija zajedno i cijela može zahtjevnom turistu ponuditi desetak dana vrhunske zabave i uživanja, jer mi smo kraj gdje se isplati doći.
O Studiji integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji govorila je Đurđica Šimičić, Feel IQM, prezentirajući rezultate projekta IQM Destination Zlatna Slavonija, zaključila je:
- Imamo još jako puno posla, važno je da postoji svijest o važnosti kvalitete, tako da imamo edukativne programe za sve subjekte, i za hotelijerstvo, i za prodaju, za digitalni marketing i za sve ono što osjetimo da je potrebno znanje na terenu, nudimo svoje profesionalce koji ciljano i fokusirano daju dodatna znanja. Radit ćemo i brošuru sa svim objektima, moramo pomoći ljudima, fotografije će biti profesionalne i služiti cjelokupnoj promociji. Najveći dobitak je njegovanje tradicijskih vrijednosti i svijest o njima, što se pokazalo kao velika potreba - rekla je Đurđica Šimičić.