Online kupovanje smanjilo gužve na “rasprodajni” dan
Dio građana Osijeka ostaje skeptičan prema stvarnoj vrijednosti silnih popusta
Osijek je i ovog Crnog petka dočekao val popusta te blještavih reklama i plakata o sniženjima. Ipak, sniženja nisu toliko velika da bi, primjerice, kao Amerikanci kampirali pred trgovinama. Ona uglavnom iznose 10, 20, 25 ili 30 posto, a veći postoci pojavljuju se tek uz određene kombinacije ili samo na odabrane artikle iz asortimana. U petak prijepodne trgovine nisu bile osobito posjećene, što prodavači objašnjavaju time da većina kupaca čeka popodnevni termin ili, još češće, kupuje online kako bi izbjegli gužvu u trgovini, ali i u prometu.
Dio građana ostaje skeptičan prema stvarnoj vrijednosti akcija. Dorotea Telarović tako nam je rekla da gužve i velike koncentracije ljudi nisu vrijedne tog sniženja. "Voljela bih ne vjerovati da prije Crnog petka dignu cijene pa ih spuste na prvotne za Crni petak. Mislim da je većina te robe trebala biti davno snižena, ali se čeka taj petak." Ipak, priznaje da su ponekad sniženja stvarna. "Jučer sam dobila link da jedan hotelski resort ima 40 posto popusta za sljedeće ljeto, i stvarno imaju."
S druge strane, Jana Krtinić ove godine nije pronašla ništa što bi je posebno privuklo. “Tijekom godine si napravim liste želja, pa provjerim isključivo njih, ali ove godine apsolutno nema ništa. Mislim da sniženja nisu tako velika da bih nešto ekstremno željela kupiti”.