Osječani podržali kampanju No Shave November: Brade i brkovi u službi muškog zdravlja
Zdravlje testisa i prostate ne bi trebalo biti tabu. Idi na pregled!
Brade raznih dužna i oblika te duži ili pak kraći šarmantni brčići zagospodarili su i ovog studenog licima mnogih muškaraca. Rezultat je to globalne kampanje No Shave November, koja se provodi svake godine, a cilj joj je podići svijest o bolestima poput raka prostate, testisa i drugim muškim zdravstvenim problemima te pozvati muškarce na preventivne preglede. Muškarci su često rezervirani i tiši kada se govori o njihovu zdravlju, pa je ovakva akcija odlična prilika za razbijanje tabua o muškom zdravlju te poticaj na razgovor o prevenciji i ranom otkrivanju raka.
Mnogi su se Osječani također uključili u tu hvalevrijednu kampanju, pa ovog mjeseca posebno paze na svoj brk. Zvuci aparata za brijanje, topla atmosfera i osmijesi dočekali su nas u brijačnici Tonino Barbieri u Retfali, kamo smo otišli provjeriti jesu li se i njihovi klijenti uključili u akciju i imaju li zbog toga njihove frizerske škare manje posla ovog mjeseca. Čim smo ušli i vidjeli da zaposlenici imaju puno ruke posla, posumnjali smo u to. Jedan je od njih upravo završio frizuru klijentu i počeo mu uređivati bradu. Direktor brijačnice Twana Rasul potvrdio nam je kako No Shave November ne znači da imaju manje posla, jer mnogi k njima dolaze uređivati bradu i brkove iako ih puštaju, a neki od klijenata dolaze im na "osvježenje" svaki tjedan.
“Dosta se muškaraca odlučilo puštati bradu ovog studenog, uopće je ne skraćuje, neki i ne diraju, i tako žele poručiti drugim muškarcima da se moraju brinuti za svoje zdravlje", kazao je Rasul i dodao kako velik broj muškaraca podržava ovu inicijativu. Trenutno su u trendu duže brade i razni oblici, poput brade špicasta ili kockasta oblika. Usto, u posljednje vrijeme, ističe Rasul, brkovi se tiho vraćaju u modu. Muškarci dolaze i traže da im se brada posve obrije, a brkovi ostave.
Iako muškarci uglavnom odmah znaju što žele, ponekad im susretljivi brijači pomognu i daju neki koristan savjet. "Uvijek im kažemo ako ono što žele ne ide uz njihovo lice i stil, pa im preporučimo nešto drugo. Uglavnom prihvate našu preporuku i budu zadovoljni na kraju", otkriva Rasul.
U tom pretežno muškom prostoru uvijek vlada opuštena atmosfera i zanimljive priče. Odličan je to povod da se i drugi muškarci uključe, jer puštanje brade i brkova ne znači da trebaju biti neuredni i predugački. Svrha je cijele kampanje da muškarci pomognu muškarcima, da osvijeste bolesti zbog kojih se trebaju odazivati na preglede i paze na svoje zdravlje. Ujedno zato, muškarci, budite sigurni – kad ovi brijači završe s vama, brk će vam se smijati od zadovoljstva.