Nagrađene studentice
USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
23.6.2025., 18:30
Odličan rezultat

Prvo mjesto studentici Ekonomije

U sklopu kolegija Marketinška studija slučaja, koji se izvodi na drugoj godini diplomskog studija smjera marketing, pod vodstvom prof. dr. sc. Marije Ham, ostvarena je uspješna suradnja s Digitalnim inovacijskim inkubatorom – međunarodnim online-projektom koji potiče razvoj inovativnog razmišljanja među studentima, a koji se tradicionalno održava na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu u organizaciji Instituta za inovacije. U konkurenciji timova iz više zemalja studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku briljirale su u rješavanju poslovnog slučaja iz medijske industrije i osvojile prvo mjesto u velikom finalu. Njihovo rješenje, usmjereno na digitalnu transformaciju i primjenu umjetne inteligencije u medijskom sektoru, stručni je žiri prepoznao kao najinovativnije.
Projekt se sastojao od tri dijela: edukacijskog programa i treninga, natjecanja u kreativnom rješavanju problema te završne konferencije i velikog finala. U veliko finale plasiralo se 36 timova studenata iz različitih zemalja, koji su se natjecali u rješavanju poslovnih slučajeva iz šest različitih industrija. Studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku uvjerljivo su osvojile prvo mjesto u kategoriji medijske industrije, prema ocjeni četveročlanog stručnog žirija.
Pobjednički tim činile su studentice: Gabrijela Garić, Petra Grbeš, Lucija Jurišić i Ena Kubica. U svom radu analizirale su stanje i izazove hrvatskog televizijskog tržišta, konkurenciju te promjene u ponašanju gledatelja zbog digitalizacije i pojave globalnih streaming servisa. Kao rješenje predložile su razvoj napredne streaming platforme koja uključuje personalizaciju sadržaja s pomoću umjetne inteligencije, virtualnog asistenta, interaktivne digitalne zaslone na javnim mjestima, inovativne UI alate te društveno angažirane projekte.