
Kamera u jednom danu snimila 40-ak prebrzih vozača
Iz policije poručuju kako nije namjera naplata kazni, već poziv vozačima da poštuju pravila
U samo jednom danu, prema neslužbenim informacijama kojima raspolažemo, kamera na južnoj osječkoj obilaznici koja nosi ime 106. brigade ZNG RH, a koja se nalazi na nadvožnjaku kod Bosutskog naselja, zabilježila je gotovo 40 prekršaja prekoračenja brzine.
Riječ je o dijelu obilaznice gdje je maksimalna dopuštena brzina 70 km/h (donedavno je, za vrijeme trajanja radova na bukobranima, iznosila još manje, odnosno 50 km/h), čega očito nisu bili svjesni ili su, još gore, ignorirali mnogi vozači. Možda je stvar i u tome (iako ne i opravdanje) što se do te točke dolazi dijelom gdje je ograničenje 110 km/h, pa mnogi ne stignu na vrijeme smanjiti brzinu (iako, budimo iskreni, vremena imaju sasvim dovoljno, ako prate prometnu signalizaciju).
Južna osječka obilaznica dvotračna je cesta koja spada u kategoriju cesta namijenjenih isključivo za promet motornih vozila ili brzih cesta. Na takvim je cestama maksimalna dopuštena brzina 110 km/h, no na osječkoj obilaznici ona na više mjesta iznosi 90, pa i rečenih 70 km/h. Promjene maksimalne dopuštene brzine su česte i neoprezne vozače mogu dovesti i očito dovode do činjenja prekršaja.
Kada se sa Slavonike, gdje je maksimalna dopuštena brzina 130 km/h, no nerijetko vozači voze i nekih 15-20 km/h brže, uključite na Obilaznicu 106. brigade ZNG RH, lako je pomisliti kako se ništa nije promijenilo. I ta je cesta široka, no taj jedan prometni trak više (zaustavni), kao i činjenica da se vozite na rubu grada gdje ima i puno petlji na kojima se spaja s drugim cestama, ipak bi trebao biti dovoljno upozorenje da se popusti s pritiskom na papučicu gasa, kada to već nekima nisu prometni znakovi koji jasno upozoravaju na ograničenje brzine.
Edita Roterbauer iz Policijske uprave osječko-baranjske naglašava kako je svrha kamera koje su postavljene na osječkoj obilaznici, kao i na brojnim drugim lokacijama u Osijeku i okolici, u prvom redu prevencija. "Policiji nije cilj naplaćivati što više kazni, nego osvijestiti vozače da se pridržavaju prometnih propisa, što će smanjiti prometne prekršaje, koji vrlo često dovode do fatalnih nezgoda", ističe Roterbauer.
Kada smo kod kazni, i onih novčanih, i negativnih bodova, i zabrane upravljanja vozilom, one su za one koji vole malo jače stisnuti gas prilično visoke. Ako želite uštedjeti, usporite.