Radovi na modernizaciji tramvajske pruge u "prednjem" dijelu osječke Strossmayerove ulice privode se kraju, u drugom dijelu ulaze u početnu fazu
I dok se radovi na modernizaciji tramvajske pruge u "prednjem" dijelu Strossmayerove privode kraju, u drugom dijelu ulaze u početnu fazu. Razlika je samo u tome što su ovdje dva organizatora, dva nositelja projekta. U ovom aktualnom riječ je o GPP-u. "Ovdje je završni dio, preostalih 15 posto koje moramo dovršiti. Riječ je o dionici D11 i D12 od Rokove crkve do Kanližlićeve ulice. Plan je da se ti radovi završe u drugom kvartalu 2025. godine. Time bismo završili ovaj cjelokupni projekt modernizacije tramvajske infrastrukture u Osijeku", izvijestio je nedavno Darijan Rudan, direktor GPP-a.
Nakon što su završeni radovi na modernizaciji trase duž Europske avenije, od Lučkog prilaza pa sve do Trpimirove, uspostavljeno je prometovanje tramvajem od Zelenog polja do Trga Ante Starčevića, pa i na dionici Bikara - Kolodvor (koja nije bila dijelom modernizacije, nap.a.).
U nastavku dirigentsku palicu preuzima druga institucija - Hrvatske ceste. Podsjetimo, razlog tome je što je Strosmamyerova, u svom potezu od Višnjevca pa do riječnog pristaništa uz Donjodravsku obalu, koje ima svojevrsno značenje vodenog državnog prijelaza - državna cesta.
Iz Hrvatskih cesta potvrdili su nam kako je izvođenje radova na rekonstrukciji državne ceste DC426 u planu nabave Hrvatskih cesta za 2025. godinu.
“Za projekt rekonstrukcije državne ceste DC426 od raskrižja s državnom cestom oznake DC7 (zapadna obilaznica, nap. a.) do riječnog putničkog pristaništa Osijek trenutno se izrađuju glavni projekti koji bi prema dinamičkom planu trebali biti gotovi tijekom siječnja. Nakon izrade glavnih projekata predaje se zahtjev za izdavanje građevinske dozvole u kojem se nalazi kompletna projektna dokumentacija. Navedenom su projektnom dokumentacijom obuhvaćeni svi potrebni radovi za kompletnu rekonstrukciju državne ceste DC426, što obuhvaća i radove na izmještanju tramvajske infrastrukture", izvijestili su iz HC-a.
Sve ovo uvertira je za posve novi vozni park GPP-ova javnog prijevoza. Do kraja godine pristizat će nam novi niskopodni tramvaji, a očekuju se i prvi elektropokretani autobusi.