Osijek, 30. 09. 2024, Ispred zgrade Županijske skupštine, press, direktor GPP-a, Goran Pajnić, najava radova u Županijskoj ulici.snimio GOJKO MITIĆ
GOJKO MITIĆ
30.9.2024., 12:52
SANACIJA LOŠE IZVEDENE OBORINSKE ODVODNJE

Od sutra se za promet zatvara dio Županijske ulice od Ul. Hrvatske Republike do konkatedrale

Dio županijske ulice od Ulice Hrvatske Republike do Trga Ivana Pavla II. od utorka, 1. listopada, bit će zatvoren za promet, zbog sanacije loše izvedenih radova na oborinskoj odvodnji prilikom rekonstrukcije tramvajske pruge, zbog čega se prilikom oborina na istoj zadržavala voda.

Izvijestio je o tome u ponedjeljak direktor GPP-a Goran Pajnić, koji je najavio kako će radovi potrajati najkasnije do konca listopada, a svi troškovi ići će na teret izvođača Swietelsky d.o.o.

"Nakon izvođenja radova na modernizaciji tramvajske infrastrukture stručne službe Grada Osijeka uočile su nedostatke u dijelu koji se tiče oborinske odvodnje, zbog čega je kod većih oborina dionica pruga od Ulice Pape Ivana Pavla II. do Ulice Hrvatske Republike plivala u vodi. Reagirali smo prema nadzornim inžinjerima te poslali zahtjev izvođaču radova kako bi se navedeni nedostatak sanirao, s obzirom da ova dionica još nije dobila uporabnu dozvolu", rekao je Pajnić na konferenciji za medije koja je održana na predmetnoj dionici tramvajske pruge.

Osijek, 30. 09. 2024, Ispred zgrade Županijske skupštine, press, direktor GPP-a, Goran Pajnić, najava radova u Županijskoj ulici.snimio GOJKO MITIĆ

direktor GPP-a Goran Pajnić

GOJKO MITIĆ

Dodao je kako će tijekom narednih mjesec dana uz prugu biti ugrađene duple kanalice, što će omogućiti efikasnu oborinsku odvodnju.

"Nažalost, ova će dionica ponovno biti zatvorena, no nastojati ćemo radove izvesti i prije konca listopada. Ono što bih htio poručiti, novce koje izdvajamo za projekt rekonstrukcije i modernizavije tramvajske infrastrukture želimo utrošiti na pravi nečin te nećemo dozvoliti da izvođač izvede radove na način koji neće odgovarati potrebama Grada Osijeka i naših građana", poručio je Pajnić.

Nedostaci nisu uočeni samo na ovoj dionici. Naši su sugrađani zasigurno primjetili da se nedugo nakon izvođenaj radova na tramvajskoj pruzi u Županijskoj ulici, od Ulice Hrvatske Republike do kružnog toka na Đakovštini, uklanjao sloj asfalta uz desni kolnički trak, a razlog je također loše izvedena oborinska odvodnja. Sada doznajemo da to nije jedini dionica na kojoj je izvođač radova

"Uočili smo nedostatke na više dionica, ali nigdje u opsegu kao što je slučaj sa Županijskom ulicom, i nigdje se zbog sanacije neće morati zatvarati cijela ulica. Riječ je o Vinkovačkoj ulici, gdje zbog sanacije također trenutno imamo točkastu regulaciju prometa, no riječ je o puno manjem problemu koji bi trebao biti otklonjen do kraja ovog tjedna. Također, na dijelu gdje se Vinkovačka spaja s Bosutskom uliucom postoji dio koji nije izveden u skladu s projektom. Na tome se radi, a puno točkastih regulacija imati ćemo i u Radićevoj i Strossmayerovoj ulici gdje ćemo također tražiti od izvođača da sanira te dionice", rekao je direktor GPP-a, koji je naglasio kako će se troškove svih navedenih radova snositi izvođač.

 

Na pitanje novinara je li uobičajeno da kod ovakvih radova na vidjelo izađu toliki nedostaci, Pajnić je odgovorio kako je riječ o ozbiljnoj tvrtki, no nije želio suditi je li ovakav, otvoreno ćemo reći, šlamperaj uobičajen.

"Riječ je o ozbiljnom izvođaču s kojim imamo potpisan ugovor o izvođenju radova, a je li uobičajeno ili ne ne mogu kazati. Važno je da će sve ono što smo platili u konačnii biti izvedeno na korektan način", poručio je.

Već pomalo zaboravljeni tramvaji u Osijeku će se ponovno pojaviti u dvije faze.

"Kada vratimo kontaktni vod i struju u ispravljačke stanice u Europskoj aveniji, plan je da se do kraja godine pusti tramvjaski promet na kompletnoj liniji 2, dok će linija 1 biti u funkciji od Zelenog polja do Trga Ante Starčevića gdje će biti okrtetište. U proljeće iduće godine, nakon što završe radovi u Strossmeyerovoj ulici, tu bi liniju povukli do Kanižlićeve gdje će biti novo okretište dok se na završe svi radovi u toj ulici", najavljuje Pajnić.

Projekt modernizacije tramvajske infrastrukture na području grada Osijeka obuhvaća modernizaciju 9,5 km pruge i kontaktnog voda, modernizaciju dvije i izgradnju jedne ispravljačke stanice, izgradnju podzemne kablovske mreže te modernizaciju 23 tramvajska stajališta, a vrijedan je 22,5 milijuna eura. Cilj projekta je povećanje broja korisnika gradskog prijevoza što će pridonijeti daljnjem razvoju grada te poboljšanju životnog standarda građana Osijeka.