igračka Labubu
Izložba slavi omiljene “ružne” proizvode Kine
Otvorena izložba kojom se slave omiljeni kineski "ružni" proizvodi
Od sandala inspiriranih listovima kupusa do tornja deformiranih jastuka za mačke, nova izložba u Hangzhouu slavi najčudnije i estetski najneprivlačnije proizvode dostupne u online-prodaji u Kini. Izložba "Era ružnoće je stigla", koju je ove godine prvi put organizirao div e-trgovine Taobao, u vlasništvu Alibabe, predstavlja više od 300 proizvoda koji su nagrađeni ili ušli u uži izbor godišnjeg natjecanja ružnoće na platformi, poznato i kao Nagrada ružnoće.
Yu Hu, voditelj projekta za Nagradu ružnoće, rekao je da je "Era ružnoće" privlačila više od 3000 posjetitelja dnevno tijekom svog trajanja, od kraja srpnja do sredine kolovoza. Prema Alibabi, "ružni" proizvodi na Taobaou generirali su više od 100 milijuna juana (13,94 milijuna dolara) prodaje od 2020. godine, a Yu trenutne stope rasta sektora procjenjuje u "dvoznamenkastim ili troznamenkastim brojkama". Mlađi potrošači potiču popularnost tih neuglednih proizvoda jer žele izraziti svoju individualnost, dodao je Yu. Kako gospodarstvo propada, oni također traže pristupačne luksuze, fenomen poznat kao emocionalna potrošnja. "Posljednjih godina emocionalna potrošnja sve je više postala 'plavi ocean', što znači da postaje sve popularnija, pretvarajući se u novi (potrošački) put", rekao je Yu.
Plišana igračka Labubu, ružno-slatki modni dodatak, dobro je poznat primjer fenomena koji je izazvao globalnu pomamu kupnje svojim širokim očima i osmijehom te osvojio slavne obožavatelje, uključujući Rihannu i Davida Beckhama.