06.04.2020., Semeljci - Selo Semeljci kod Osijeka unatoc koronavirusu cuva seoske uskrsnje tradicije - saranje pisanica na starinski nacin. Photo: Davor Javorovic/PIXSELL

Ilustracija

PIXSELL
28.12.2024., 19:00
Kupci zbunjeni

Božićne čokolade još nisu maknute, a na policama trgovina već postavljena uskršnja jaja?!

Trgovci nas nerijetko iritiraju jer su već u rujnu na policama izložene stvari za Božić. Mislili smo kako su hrvatski trgovci prvaci svijeta u tome, no čelnici su ih britanskih trgovina nadmašili. Iako se Božić još nije "ohladio", police su već popunjene - uskrsnim jajima. Nije trebalo dugo čekati na reakcije kupaca, od kojih je nemali broj ljutit zbog te odluke.

Naime, kupce u Ujedinjenom Kraljevstvu zbunila su uskrsna jaja na policama supermarketa u božićno doba. Budući da je Uskrs tek za četiri mjeseca, 20. travnja sljedeće godine, kupci su na društvenim mrežama iskazali zbunjenost našavši uskrsna jaja i peciva u prodaji u trgovinama, uključujući Morrisons, Tesco i Asda. Korisnik @Jingle1991 podijelio je sliku čokoladnih zečeva brenda Maltesers u Sainsbury'su na Badnjak uz komentar: "Isus se još nije ni rodio." Stanovnik Margatea Gary Evans podijelio je sliku čokoladnih jaja Creme Eggs u Morrisonsu na Blagdan sv. Stjepana.

- Jednostavno mislim da nije normalno što je sve tako površno i besmisleno komercijalizirano..., nešto je prilično mahnito u tome - kaže 66-godišnjak novinskoj agenciji Press Association. Joseph Robinson pronašao je uskrsne slastice i tematske proizvode Kit-Kat i Kinder Surprise u svom lokalnom Morrisonsu, u Stoke-on-Trentu, u petak navečer. "Smiješno je jer još nisu stigli maknuti božićne čokolade s polica, a već se pripremaju za Uskrs", svjedoči 35-godišnji administrativni službenik za PA.

Marketinški konzultant Andrew Wallis priznao je da je bio iznenađen vidjevši jaja u Co-opu u Kilgettyju, dodavši da to također ilustrira "razmišljanje unaprijed" velikih tvrtki. "To me natjeralo na razmišljanje kako veliki brendovi uvijek razmišljaju unaprijed i rano planiraju", rekao je za PA 54-godišnjak s otoka Isle of Man, marketinški savjetnik u industriji fitnessa. "Moja bi poruka trgovcima bila: Iako je planiranje unaprijed važno, bitno je voditi računa o raspoloženju potrošača."

Korisnik @Christmas.mass imao je originalan komentar: “Znam ime osobe koja je toliko luda da u prosincu kupi čokoladne zečeve za Uskrs. Zove se - kreten!”