epa10286302 Signage at the Twitter offices in New York, New York, USA, 04 November 2022. The company is reportedly laying off closer to half of its employees as part of change in corporate strategy related to Elon Musk's purchase of the company on 27 October 2022. EPA/JUSTIN LANE
EPA
14.11.2024., 12:55
NAKON AMERIČKIH IZBORA

Blusky zabilježio naglo povećanje korisnika

Bluesky, konkurent društvene platforme Elona Muska X, zabilježio je naglo povećanje broja korisnika nakon pobjede Donalda Trumpa na američkim predsjedničkim izborima.

Samo u proteklom tjednu se platformi pridružilo 700.000 korisnika, uglavnom iz Sjedinjenih Američkih Država, rekla je tvrtka za tehnološki portal The Verge, čime je Bluesky dosegao 14,5 milijuna korisnika.

Rastuća društvena platforma, koja poput X-a omogućuje objavljivanje poruka kraće forme, i dalje je bitno manja od bivšeg Twittera, koji vjerojatno ima stotine milijuna korisnika.

Bluesky je u veljači imao četiri milijuna korisnika, no sredinom rujna je taj broj narastao na preko 10 milijuna nakon što je X privremeno blokiran u Brazilu.

Do najnovijeg porasta broja korisnika je došlo nakon što je Musk agitirao i financijski podržavao uspješnu predizbornu kampanju Donalda Trumpa u SAD-u.

Musk je naljutio dio korisnika X-a tako što je ukinuo ranije mjere protiv dezinformacija i teorija urote, a istraživanja upućuju na to da je govor mržnje procvjetao pod novim vodstvom platforme, što X odbacuje. Neki korisnici su najavili da napuštaju društvenu mrežu zbog smjera u kojem ide pod Muskom.

Projekt Blueskyja je 2019. pokrenuo suosnivač Twittera Jack Dorsey kada je još uvijek bio na čelu najkorištenije usluge za dijeljenje kraćih poruka.

Otkako je Musk kupio Twitter i preimenovao ga u X, istraživači tržišta su zabilježili da broj korisnika platforme pada, a da se veći oglašivači povlače.

Od Muskovog preuzimanja Twittera, platforma nije pružila redovite informacije o broju korisnika.