Zagreb, 04.12.2025. - Šesnaest tvrtki i 40 predstavnika hrvatskog turizma predstavljaju premium turističku ponudu od 1.do 4. prosinca na međunarodnoj burzi luksuznih putovanja ILTM u francuskom Cannesu, s ciljem jačanja prepoznatljivosti Hrvatske kao cjelogodišnje visoko kvalitetne destinacije, izvijestili su iz HGK i HTZ-a. foto HINA/ HGK/ HTZ/ tm

Šesnaest tvrtki i 40 predstavnika hrvatskog turizma predstavljaju premium turističku ponudu od 1.do 4. prosinca na međunarodnoj burzi luksuznih putovanja ILTM u francuskom Cannesu

HINA/ HGK/ HTZ
4.12.2025., 11:18
premium ponuda

Hrvatska se predstavlja na prestižnoj burzi luksuznih putovanja u Cannesu

Šesnaest tvrtki i 40 predstavnika hrvatskog turizma predstavljaju premium turističku ponudu od 1.do 4. prosinca na međunarodnoj burzi luksuznih putovanja ILTM u francuskom Cannesu, s ciljem jačanja prepoznatljivosti Hrvatske kao cjelogodišnje visoko kvalitetne destinacije, izvijestili su iz HGK i HTZ-a.

HGK (Hrvatska gospodarska komora) i HTZ (Hrvatska turistička zajednica) zajednički organiziraju nastup Hrvatske na burzi ILTM (International Luxury Travel Market), jedne od najvažnijih u svijetu za luksuzni turizam, pri čemu HGK predstavlja hrvatsku premium ponudu s platforme "Stories-Experience Premium Croatia".

Na ovogodišnjem ILTM-u u Cannesu sudjeluje više od devet tisuća delegata i oko 2500 kupaca iz 84 zemlje, koji na više od 100 tisuća sastanaka dogovaraju poslovnu suradnju, što je prema ocjeni direktorice HGK sektora za turizam i službe za marketing i komunikacije Andreje Vukojević, za Hrvatsku vrijedan format poslovnog umrežavanja.

"Tijekom ILTM-a dolazimo do kontakata koje je drugačije gotovo nemoguće uspostaviti, s agentima koji rade isključivo s turistima visoke platežne moći i čiji izbor destinacije izravno utječe na tržišne trendove. Za Hrvatsku je ključno što se predstavlja kroz cjelovitu priču kao destinacija visoke dodane vrijednosti. Na sastancima dobijemo i povratne informacije o tome što partneri traže, koje su naše prednosti, a što treba dodatno jačati", poručila je Vukojević.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić rekao je da je razvoj premium ponude u središtu Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma, te da se premium ponuda temelji na autentičnim iskustvima, vrhunskoj usluzi i održivosti.

"To je jako važno za pozicioniranje Hrvatske kao jedne od vodećih turističkih destinacija na Mediteranu. Premium segment donosi veću dodanu vrijednost, potiče ulaganja u kvalitetu te privlači zahtjevnije turiste i u razdobljima pred i posezone. Stoga je važno sudjelovanje Hrvatske na burzi ILTM. Ujedno, to je prestižna svjetska platforma gdje imamo priliku dodatno učvrstiti poziciju na globalnoj karti i pokazati da Hrvatska može pružiti premium odnosno jedinstvene doživljaje cijele godine", rekao je Staničić.