Dr. Pigley Food Clinique: Prva trgovina posvećena njegovom veličanstvu čvarku!
Otvorili smo trgovinu u kojoj se čvarke neće dolaziti samo kupovati, već će se degustirati, vidjeti s čim se sve čvarci mogu sljubiti, a tek onda kupiti ono što vam se sviđa, kaže osnivač i vlasnik brenda Dr. Pigley Miroslav Mataušić
Britanci će kazati cracklings, Česi vole škvarky, Portugalci se ne libe tamaniti torresmos de porco, a na talijanskom to zvuči krajnje nježno kad se kaže ciccioli di maiale. Ma, teško da išta zvuči ljepše nego kad se na lijepom našem hrvatskom jeziku veli – čvarci! Dobri, stari, slasni čvarci, taj zalogajčić koji kako valja samo istinski majstori znaju proizvesti od svinjske masti iliti slanine, dobio je, što je odavno zaslužio, trgovinu posvećenu njegovu veličanstvu.
Čvarak je dobio svoj svojevrsni showroom, trgovinu, a zapravo posvetu, dok su ljubitelji ove delicije dobili svoju kliniku i to u centru metropole, u Radićevoj ulici kojom će se od četvrtka hodati i zbog novootvorene Dr. Pigley Food Clinique.
Mjesto susreta
Svaka eventualna čežnja za čvarkom tu se dade izliječiti, zahvaljujući osnivaču i vlasniku brenda Dr. Pigley Miroslavu Mataušiću i njegovoj suputnici Andrei Poverslo. Nego, butiga od čvaraka i zbog čvaraka!?
- Bila nam je to dugogodišnja ideja koju smo napokon realizirali. Otvorili smo trgovinu posvećenu čvarcima u kojoj se neće dolaziti samo kupovati, već će se degustirati, vidjeti s čim se sve čvarci mogu sljubiti, a tek onda kupiti ono što vam se sviđa. Ovaj prostor zamišljen je kao mjesto susreta otvoreno za sve, kazao nam je za otvaranja Mataušić.
A sljubljuje se, kaže, taj čvarak s mnogočim.
- Probao sam ga nedavno s maslinovim uljem s češnjakom i ispalo je savršeno, smješka se Mataušić.
Slaže se čvarak, i njegove razne inačice poput namaza od čvaraka, i s vinom, sa žestokim pićima, sa šampanjcem, a slaže se i s ostalim proizvodima uredno složenima na policama jedinstvene klinike. Jest, Dr.Pigley je brend iz Samobora pa ne čudi da je tu svih onih delicija što su Samobor gastronomski učinile prepoznatljivim, ali tu je i octa od maraške s Pašmana, maslinovo ulje sa Šolte, proizvodi iz Istre, Zagorja...
- Cijelu Hrvatsku smo pokrili i još smo u dobavljanju proizvoda koje prije toga pomno degustiramo da nam se uklope u priču. Bit će tu kvalitetnih delikatesnih proizvoda iz cijele Hrvatske, od dobrih proizvođača i OPG-ova, poručuje Mataušić.
Trgovine u Pragu i Beču
Podsjetiti valja da priča o ovom brendu i čvarcima ručno rađenima, bez aditiva i konzervansa, nije od jučer. Pažljivo se ona gradi ima i dvadeset godina, toliko ima da je započela misija koja ima zadatak uvjeriti svijet da čvarci nisu samo sezonska delicija, već nutritivno bogata, prirodna, univerzalna grickalica za sve generacije. Ne krije stoga Mataušić da je otvaranje Dr. Pigley Food Clinique tek početak ovog novootvorenog poglavlja.
- U planu nam je otvoriti još dosta takvih trgovina u Europi. Europa nam je za sada cilj, Dr.Pigley Food Clinique u Pragu i u Beču, otkriva Mataušić.
- Znači, ni Prag, ni Beč još nemaju butigu od čvaraka, pitamo.
- Nemaju, ali će je sada imati, sa smiješkom će Mataušić.
Na kraju, makar nije manje važno, ostalo je primijetiti da čovjek od čvaraka ima savršenu liniju. Je li to laž da čvarci debljaju, ili je neka dobra genetika u pitanju!?
- Ne debljaju. Samo umjereno i sve je u redu, na to će Mataušić.Umjereno!? Lako je reć!