Zagreb, 10.04. 2025 - Njemačka turistička organizacija (GNTB) na tradicionalnom godišnjem susretu s hrvatskim medijima predstavila je novosti u njemačkom turizmu, kampanje i očekivanja od 2025. te posjećenost Njemačke iz Hrvatske i regije. Na fotografiji Cristian Sallai, Maja Lunić.foto HINA/ Denis CERIĆ /dc
HINA/DENIS CERIĆ
10.4.2025., 17:03
POSJETE GRADOVIMA I KULTURI

Raste broj hrvatskih turista u Njemačkoj

Njemačka turistička organizacija očekuje da će ove godine turizam u Njemačkoj premašiti 2019., koju su prošle godine gotovo dostigli s više od 85 milijuna noćenja, među kojima je bilo i oko 550 tisuća noćenja turista iz Hrvatske, rekli su u četvrtak u Zagrebu predstavnici te organizacije.

“Hrvatskih turista u Njemačkoj je svake godine sve više, a navedeni broj noćenja, kojih je lani bilo za oko 18 posto viši nego u godini prije, odnosi se na noćenja u hotelima”, kazao je menadžer regionalnog ureda Njemačke turističke organizacije Cristian Sallai na godišnjoj konferenciji za hrvatske medije. Taj ured iz Beograda pokriva nekoliko zemalja jugoistočne Europe, uključujući i Hrvatsku, iz koje, po riječima Sallaija, turisti u Njemačku dolaze iz raznih razloga.

Za većinu njih ili 64 posto to su ‘city break’ ili posjete gradovima te kultura, za 41 posto su motivi dolazaka tzv. inspirativna putovanja, a za 29 posto odmor u prirodi. Većina Hrvata posjećuje Njemačku automobilom, njih 64 posto. Oko 30 posto hrvatskih turista u Njemačkoj planira ove godine potrošiti oko 1.500 eura po osobi i putovanju, a 42 posto ih svoje smještaje rezervira putem online platformi.

Sallai je komentirao i da trenutačne ekonomske nestabilnosti u toj zemlji i šire u svijetu ne bi trebale znatnije utjecati na dolazak stranih turista u Njemačku, niti na putovanja Nijemaca, jer su oni uvijek puno putovali po Europi, a i Europljani puno dolazili u Njemačku. Među njima su im najjača tržišta Nizozemska, Švicarska, Austrija, Skandinavija, a od dalekih destinacija Kina.

Važnim je istaknuo i što Nijemci u velikom broju putuju po vlastitoj zemlji na odmore, ali se neće ni odreći svojih omiljenih stranih odredišta, među kojima je i Hrvatska. O porastu cijena u Hrvatskoj, posebice u turizmu, rekao je da je to normalno s obzirom na inflaciju, ali i jaku turističku potražnju.

“Hrvatska više nije jeftina turistička destinacija kao nekada, no vidljiva su ulaganja u kvalitetu i normalno je da su zbog toga i cijene više”, dodao je.