Karanac: Ulica zaboravljenog vremena kulturno je dobro2023.?

Karanac: Ulica zaboravljenog vremena

ivica getto
13.3.2025., 15:30
Kampanja HTZ-a “Get to know me”

Turistima približiti i manje poznate hrvatske lokacije

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je glavnu promotivnu kampanju za ovu godinu naziva “Get to know me”, koja je i pozivna poruka brojnim ljubiteljima putovanja da i ove godine za svoja odredišta odaberu hrvatske destinacije, javili su iz HTZ-a. Kampanja će biti aktivna do srpnja, a promotivne će se aktivnosti provoditi preko online i offline kanala komunikacija te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na 12 najvažnijih emitivnih tržišta hrvatskog turizma. Među uključenim tržištima su: Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, UK, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Slovačka i Švicarska.

- Hrvatska je vrlo dobro poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi te povijesnim gradovima koji su nadaleko prepoznati kao atraktivne i kvalitetne destinacije. No, Hrvatska je mnogo više od toga pa ovom kampanjom pozornost skrećemo na ostale dijelove naše zemlje, kao i na određene segmente naše ukupne turističke ponude, a koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge - najavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a. Dodao je kako se u kampanji uz već poznate hrvatske destinacije želi predstaviti i one manje poznate, a koje se nalaze u njihovoj neposrednoj blizini. Kreirani su i posebni vizuali te videomaterijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje i slično.