
Zbog pogreške dala 45 eura više: Kupila vrećicu, naplatili joj 4500!
Koliko ste puta izišli iz trgovine, spremili račun u džep ili torbu i poslije ga bacili ne provjerivši stavke na njemu? Upozorenja da se pripazi na to što piše na računima prilikom kupnje u trgovačkim lancima nisu ništa novo, no ako još niste počeli iščitavati račune, zbog ovoga biste trebali. Naime, javila nam se čitateljica koja se, nakon što se vratila kući iz trgovine i pogledala račun, neugodno iznenadila. U trgovini je kupila dva kućanska aparata te još nekoliko sitnica, uključujući i jedno pecivo, za koje je uzela jednokratnu vrećicu. Račun je sačuvala zbog kupljenih kućanskih aparata i mogućih reklamacija u budućnosti. Kad je pozornije pregledala račun, uočava da je na njemu navedena kupnja 4500 jednokratnih vrećica, te im je cijena - 45 eura!?
Tu je pogrešku odmah otišla u trgovački lanac reklamirati. Ondje su provjerili o čemu se radi u sustavu, a u njemu je stajalo da je čitateljica kupila nevjerojatnih 4500 jednokratnih vrećica (što objašnjava navedeni iznos od 45 eura), iako je zapravo bila riječ o samo jednoj vrećici za pecivo. U trgovačkom lancu ljubazno su joj se ispričali i vratili joj njezinih 45 eura. Ovo je neugodno iskustvo dokaz kako je cijela priča oko cijena, njihovih regulacija i izmjena stres ne samo za kupce nego i za trgovce i programere koji rade za trgovačke lance.
Sve je započelo bojkotom trgovina 24. siječnja, a onda se on nastavio i prošlog petka. Cijeli ovaj tjedan bojkotiraju se određene trgovine i određeni proizvodi. Vlada je ograničila cijene 70 proizvoda, a neki su trgovački lanci pod pritiskom građana najavili sniženja i onih proizvoda koji se ne nalaze na Vladinoj listi. Također, imali su popuste i na dane bojkota kako bi privukli što više građana tih dana u trgovinu. Zbog svega toga cijene su se neprestano mijenjale, prilagođavale, snižavale, a neizbježno je da se u tome svemu dogodi i pokoja pogreška. Radnici u trgovinama su pod pritiskom, i zbog toga je još važnije da se pregledaju računi. Ako nakon kupnje primijetite pogrešku na računu, obratite se službi za korisnike u trgovini s računom i proizvodom. Većina trgovina ima jasno definirana pravila o ispravljanju pogrešaka i vraćanju novca u slučaju nepravilno naplaćenih iznosa.