Konzumovi kupci donirali više od 12 milijuna kupona i školama osigurali vrijednu opremu
Krajem prosinca završilo je drugo izdanje Konzumove društveno odgovorne inicijative Mali veliki talenti 2, a rezultati su nadmašili prošlogodišnje, priopćeno je iz Konzuma.
Konzumovi kupci ukupno su donirali više od 12 milijuna kupona hrvatskim školama, a škole su iskoristile više od 11 i pol milijuna kupona, što je više od pola milijuna kupona više nego za prvog izdanja inicijative. Prosječno je to ove godine nešto više od 6400 kupona po školi, a više od 99,5 posto škola dobilo je bar jedan kupon. Za sudjelovanje u inicijativi registriralo se 70 posto škola, njih više od 1800, što im je omogućilo da prikupljene kupone zamijene za opremu iz kataloga koji je Konzum posebno pripremio za ovu inicijativu te ga dopunio proizvodima koje su same škole istaknule kao potrebne. Škole su ove godine u odnosu prema prošloj birale opremu veće vrijednosti, te su naručile čak 12.610 dijelova opreme, najviše iz kategorija sport, znanost i umjetnost.
“Mali veliki talenti nisu samo Konzumova inicijativa, to je pokret u koji su se uključili naši kupci, škole, roditelji i djeca i hvala im na tome. Rezultati koje smo ostvarili i oprema koja je na putu prema školama uspjeh su cijele zajednice. Posebno me veseli što su Mali veliki talenti 2 nadmašili prošlogodišnje izdanje u gotovo svim aspektima, a vrijednost toga prepoznala je i struka – osvojili smo nagradu Effie Europe, koja se dodjeljuje za najučinkovitije marketinške projekte", kaže Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma. Ove godine novost je banka kupona, u koju su kupone mogli usmjeriti kupci koji nisu mogli odlučiti kojoj bi školi donirali i tako je prikupljeno gotovo 69.000 kupona. Konzum ih je raspodijelio na dvije vukovarske škole kojima će oprema pomoći u svakodnevnom radu: pola je pripalo najbrojnijoj školi u Vukovaru - OŠ Siniše Glavaševića, a druga polovina OŠ Josipa Matoša, koju pohađaju učenici s teškoćama u razvoju.
Kako bi potaknuo zajednicu na donaciju kupona, i ove je godine Konzum organizirao natječaj za škole gdje su učenici u videouratku pozvali na donaciju kupona upravo svojoj školi. OŠ Sveti Martin na Muri je s najviše pregleda ponijela prvo mjesto, te je osvojila interaktivni monitor i 5000 kupona.