Alkohol nije za djecu
Više od 1500 prodavaonica diljem Hrvatske pridružilo se kampanji protiv maloljetničke konzumacije alkohola. Novo izdanje društveno odgovorne kampanje "Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne" provodi Grupacija proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore. U partnerstvu s vodećim trgovačkim lancima u Hrvatskoj, među kojima su Kaufland, Konzum, METRO, SPAR i Studenac, u više od 1558 prodavaonica diljem zemlje bit će istaknuti edukativni materijali koji upozoravaju na dosljednu primjernu zakona o zabrani prodaje i posluživanja alkohola maloljetnicima. "Grupacija proizvođača piva pri Hrvatskoj gospodarskoj komori već cijelo desetljeće provodi kampanju 'Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne' čime želi pridonijeti sprječavanju maloljetničke konzumacije alkohola. Riječ je o društvenom problemu koji zahtijeva višerazinska partnerstva, te smo ponosni što će, u sklopu suradnje s vodećim trgovačkim lancima u Hrvatskoj, poruke kampanje biti istaknute u najvećem broju prodavaonica do sada. Vjerujemo da ćemo na ovaj način dosegnuti još veći broj ljudi, osobito trgovaca i roditelja maloljetnika", izjavila je Ljudmila Bratko Gašpić, predsjednica PR odbora Grupacije proizvođača piva HGK-a. D.Pav. n