Zagreb, 08.10.2024. - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je promotivnu kampanju za domaće tržište "P(o)sjeti me" kojom do kraja studenoga ove godine želi potaknuti domaće putnike na otkrivanje i istraživanje skrivenih i manje poznatih mjesta i lokacija u Hrvatskoj, izvijestili su iz HTZ-a. foto HINA/ HTZ/ tm
HINA
8.10.2024., 18:57
Hrvatska turistička zajednica

Slavonija i Baranja u kampanji “Posjeti me”

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je promotivnu kampanju za domaće tržište "Posjeti me", kojom želi potaknuti domaće putnike na otkrivanje i istraživanje skrivenih i manje poznatih mjesta i lokacija u Hrvatskoj. U središtu kampanje su emocije i zvukovi, svakodnevni život, tradicija, boje i slično, specifični za pojedine destinacije koje se promoviraju sa šest jednominutnih videa snimljenih na Dugom otoku, u Šibeniku i šibenskom zaleđu, Slavoniji i Baranji, Zagorju, Međimurju i Gorskom kotaru. "Želja nam je motivirati domaće turiste da posjete fantastične lokacije naše zemlje koje zaslužuju više pažnje jer skrivaju zanimljive običaje, povijesne trenutke i inspirativne ljude, ali i pružaju jedinstvenu emociju koju posjetitelji mogu doživjeti prilikom boravka. Domaći turisti znatno pridonose ukupnom turističkom prometu i rado putuju cijele godine, posebice na kraća vikend-putovanja", poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Važnost domaćeg tržišta za hrvatski turizam potvrđuju i podatci da je u prvih devet mjeseci ove godine bilo na drugom mjestu po ostvarenom prometu, iza Njemačke, a kao rezultat registriranih 2,4 milijuna domaćih turista i njihovih 12,1 milijun noćenja. Time su u odnosu prema istom razdoblju prošle godine u plusu od 6 i 1 posto.