Prvo zajedničko sučelje za online i tradicionalne medije
Nakon više od 20 godina hrvatske tvrtke napokon dobivaju pravog novog partnera za praćenje medija. Determ, vodeća regionalna IT firma za praćenje medija, koja je prisutna u više od 100 zemalja i ima 4500 plaćenih korisnika, najavljuje uvođenje revolucionarne usluge praćenja tracionalnih medija, uključujući print, televiziju i radio. Tim potezom postaju prva kompanija u regiji koja nudi cjelovito rješenje za praćenje medija unutar jednog sučelja, obuhvaćajući sve kanale – tradicionalne, online i društvene medije.
“Ulazak u područje praćenja tradicionalnih medija čini prekretnicu za Determ i naše klijente. Determ je već deset godina sinonim za vrhunsku uslugu praćenja online-medija i društvenih mreža. Sada, uz praćenje tradicionalnih medija, naši klijenti imat će priliku dobiti sveobuhvatnu sliku medijske prisutnosti s jednom platformom, omogućujući im brzu analizu kompletnog medijskog prostora", izjavio je Ivor Bihar, COO Determa.
Determ je osnovan s vizijom da pomogne tvrtkama diljem svijeta pronaći i interpretirati relevantne informacije za njihovo poslovanje. Tijekom desetljeća postojanja, i uz ulaganje veće od deset milijuna eura u razvoj i skaliranje, Determ je izrastao u globalnog lidera u industriji praćenja medija, s timom od 30 stručnjaka. Vidjevši priliku na lokalnom tržištu, Determ sada nudi rješenje koje objedinjeno pokriva offline i online medijski prostor, donoseći najsuvremeniju tehnologiju korisnicima u Hrvatskoj i regiji.
Kao svoje ključne prednosti u Determu ističu prije svega sveobuhvatno praćenje, odnosno pokrivanje svih medijskih kanala, uključujući novine, časopise, TV postaje i radiopostaje, uz već postojeće online-platforme. Sadržaji svih tih medija sada će se moći pratiti na jednom mjestu. Osim toga, korisnici će imati pristup jedinstvenim izvještajima koji objedinjuju sve relevantne podatke iz online i offline medija, olakšavajući analizu i strategijsko planiranje. Determovi izvještaji dizajnirani su da budu pregledni i lako razumljivi, pružajući korisnicima sve potrebne informacije za njihovo poslovanje, koristeći se najmodernijim alatima za analizu i prepoznavanje medijskih sadržaja njihova platforma omogućuje brže i točnije rezultate.
“Koristeći se umjetnom inteligencijom (UI), njihova tehnologija prepoznaje ključne teme i trendove u medijima, omogućujući precizne uvide u stvarnom vremenu", ističu u tvrtki.
Ono što također ističu kao ključnu prednost jest personalizirana podrška. Determov tim stručnjaka pruža, naime, podršku prilagođenu potrebama svakog klijenta, osiguravajući mu da ima sve potrebne resurse za uspješno upravljanje medijskom prisutnošću.
“Danas, više nego ikad prije, kompanije trebaju sveobuhvatno razumijevanje svoje medijske prisutnosti. S Determom naši klijenti dobivaju potpunu sliku koja im omogućava da učinkovito upravljaju svojim brendom i komunikacijskim strategijama", kaže Ivor Bihar, dodajući kako je njihov cilj pokazati PR stručnjacima da njihov rad zaista vrijedi – kroz analizu, uvid i alate koji im pomažu da budu uspješniji u svom poslu.
“Uz ovaj novi korak, Determ potvrđuje svoju predanost inovacijama i pružanju vrhunske usluge, nastavljajući postavljati standarde u industriji praćenja medija. Cilj nam je omogućiti svojim klijentima da budu uvijek korak ispred, pružajući im alate i uvide potrebne za uspješno poslovanje u dinamičnom medijskom okruženju”, zaključuje Bihar.