
Web-stranica “Kretanje cijena” je u prva dva tjedna zabilježila 36.440 jedinstvenih posjetitelja, objavilo je u ponedjeljak Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja. Ministarstvo je 17. veljače pustilo u rad “Kretanje cijena” s glavnim ciljem da se građanima na jednom mjestu omogući uvid u kretanje cijena u trgovačkim lancima te usporedba cijena u odnosu na 31. prosinca 2022. za ciljane kategorije proizvoda koji čine dio potrošačke košarice. “Od pokretanja web-stranice do 3. ožujka 2023. zabilježeno je 36.440 jedinstvenih posjetitelja (ID korisnika), koji su ukupno pregledali stranicu više od 365.000 puta, što znači da je u prosjeku svaki posjetitelj pregledao stranicu 10 puta”, podatci su koje Ministarstvo iznosi u priopćenju. Aplikativno rješenje “Kretanje cijena”, kako se nadalje navodi, služi i kao kontrolni i korektivni mehanizam koji štiti građane od neopravdanog podizanja maloprodajnih cijena, a svim poslovnim subjektima koji sudjeluju u projektu omogućuje da transparentno objave usporedive cijene s kraja prošle i iz 2023. godine. “Dodatna korist aplikativnog rješenja je praćenje promjena cijena po proizvođačima i distributerima jer su se trgovci s ‘bijele liste’ (Konzum, KTC i Tommy) obvezali da neće dizati svoje marže za proizvode na stranici ‘Kretanje cijena’, što znači da je svaka promjena cijena naviše isključivo rezultat poskupljenja od strane dobavljača”, istaknuli su iz Ministarstva. H