Ususret glavnom dijelu ovogodišnje turističke sezone i Danima hrvatskog turizma koji će se održati u listopadu u Slavoniji te u povodu Dana udruge hrvatskih putničkih agencija što se održavaju u Vinkovcima, najstariji europski grad posjetio je ministar turizma Gari Cappelli i održao sastanak s ključnim predstavnicima turističkog sektora u Hrvatskoj.
To je tradicionalni susret dionika turističkog javnog i privatnog sektora, predstavnika udruga u turizmu, turističkih agencija, zračnih luka, hotelijera, privatnog smještaja, ugostitelja, predstavnika komora, županijskih turističkih zajednica, udruga za hitnu medicinu, udruga za zaštitu i spašavanje te brojnih drugih koji zajedno djeluju cijele godine kako bi turistička sezona bila što uspješnija. Predstavljen je dosadašnji tijek, ali i očekivanja od nadolazećeg dijela turističke godine, razmijenili su mišljenja i ideje kako dodatno unaprijediti kvalitetu usluge i ponude.- Razmotrili smo inicijative kako odgovoriti na eventualne izazove tržišta kako bismo dodatno pridonijeli uspješnom nastavku ove turističke godine. U prva tri mjeseca ove godine imamo 13 posto više turista i sedam posto više noćenja, što su rezultati koji upućuju na to da će predsezona biti dobra. Očekujemo i dobru sezonu i mislim da se bližimo onome što smo i htjeli imati, a to je oko 20 milijuna turista i od 105 do 110 milijuna noćenja - rekao je ministar Cappelli i posebno se osvrnuo na kontinentalni turizam istaknuvši kako se Dani Udruge hrvatskih putničkih agencija ne održavaju slučajno u Vinkovcima. Istaknuo je važnost razvoja kontinentalnog turizma s naglaskom na Slavoniju te da Vlada poklanja posebnu pozornost Slavoniji. U rad Savjeta za Slavoniju, Baranju i Srijem koji priprema projekte vrijedne 19 milijardi kuna u pet slavonsko-baranjskih županija uključeno je i Ministarstvo turizma, dodao je ministar.
- U ovu godinu ulazimo s pripremama za zakonodavne promjene koje prate svjetske turističke trendove. Iz toga bi trebali proizići i brojni sinergijski učinci ne samo u kvaliteti tržišnog nastupa i stvaranju prepoznatljivih turističkih brendova nego bi se osigurala i prijeko potrebna troškovna efikasnost sustava turističkih zajednica u sferi promocije i provedbe projekata. Hrvatska ostvaruje odlične rezultate - rekao je Cappelli.