
Thompsonov koncert na Hipodromu postao je najprodavaniji u povijesti
Pjevačev menadžerski tim poručio je da su spremni dodati još jedan koncert te da samo čekaju potvrdu od Grada Zagreba
Za srpanjski nastup Marka Perkovića Thompsona na zagrebačkom Hipodromu prodane su 281.774 ulaznice, čime je to službeno postao najveći koncert s prodanim ulaznicama na svijetu, u povijesti.
Ovaj nevjerojatan uspjeh na svjetskoj razini postaje još fascinantniji kad uzmemo u obzir da je dugoočekivani povratnički koncert našeg popularnog pjevača rasprodan u manje od 24 sata, a da je gotovo polovina svih ulaznica prodana u manje od šest sati.
- Ovo je rekordna prodaja. Ove su brojke doslovno srušile svjetski rekord jer je Thompsonov koncert tako postao najprodavaniji koncert na planetu. Osim toga nevjerojatno je da smo u prvih šest sati uspjeli prodati 130 tisuća ulaznica, a rasprodali sve u roku od 24 sata - za Jutarnji list izjavio je Berislav Marszalek iz sustava za prodaju ulaznica Entrio.
Rekord u najvećem koncertu s prodanim ulaznicama dosad je držao talijanski glazbenik Vasco Rossi, koji je 2017. za svoj koncert u Parku Enza Ferrarija u Modeni prodao 225.173 ulaznice. Thompson je taj rekord nadmašio s čak 25 posto više prodanih ulaznica! Naravno, besplatni su događaji posve druga stvar, a tu i dalje vrlo uvjerljivo vodi Rod Stewart, na čiji je novogodišnji nastup na slavnoj plaži Copacabana u Riju de Janeiru 1994. došlo čak 3,5 milijuna ljudi.
Tisuće upita
Organizatori poručuju da je Entrio inženjerski tim aktivno radio gotovo 30 sati bez prestanka. Tijekom nikad viđene navale fanova na kupnju ulaznica radili su na optimizaciji serverske infrastrukture, rješavanju niza tehničkih izazova, maksimizaciji prodaje, otklanjanju tri snažna hakerska napada i osiguravanju da stotine drugih događanja koja su istovremeno prodavali na tri tržišta - uspješno rade. Sve navedeno izazvalo je povremeno otežan pristup do sustava i redove na prodajnim mjestima, što je bilo potpuno očekivano s obzirom na razmjere ove prodaje.
Pritisak na prodaju trajao je cijelu noć, stotine ulaznica prodavale su se svake minute tijekom noći, a u najmirnijem trenutku, oko 4.30, i dalje je u virtualnoj čekaonici bilo više od 20.000 ljudi. Istovremeno, Entrio tim korisničke podrške zaprimio je tisuće upita preko različitih kanala, na koje i dalje marljivo odgovara kako bi sva pitanja kupaca bila riješena u što kraćem roku.
- Iznimno smo ponosni na cijeli naš inženjerski i operativni tim jer nam je omogućio da ispišemo povijest i oborimo ovakav svjetski rekord. Čestitamo Thompsonu i njegovu menadžmentu na ovom izuzetnom svjetskom uspjehu te zahvaljujemo na povjerenju i još jednoj uspješnoj suradnji, a svim našim organizatorima, prodajnim mjestima i kupcima zahvaljujemo na strpljenju i razumijevanju. Radi se o jednoj od najkompleksnijih prodaja ulaznica za jedan koncert na svijetu, čime je Entrio ponovno dokazao da je vodeća platforma za prodaju ulaznica, ne samo u ovom dijelu Europe nego i mnogo šire - poručili su iz Entrija.
Kapacitet Hipodroma
Različiti su podaci kada je u pitanju kapacitet zagrebačkog Hipodroma, na kojem će Thompson sa svojim pratećim bendom nastupiti 5. srpnja. Za misu pape Ivana Pavla II., koju je održao 11. rujna 1994. tijekom svog prvog posjeta Hrvatskoj, spominje se brojka od milijun ljudi, a Papa Benedikt XVI. predvodio je euharistijsko slavlje 2011. na istom mjestu za oko 300 tisuća ljudi. Te su brojke, dakako, teško provjerljive, za razliku od događaja za koje postoji karta sa serijskim brojem, što su najčešće koncerti koji se plaćaju. Na The Rolling Stonesima se tako 1998. na Hipodromu okupilo 80 tisuća ljudi, a na Edu Sheeranu prošlog ljeta bilo je 70 tisuća ljudi.
Inače, zbog iznimno velikog interesa za Thompsonov koncert njegov menadžerski tim poručio je da su spremni dodati još jedan koncert te da samo čekaju potvrdu od Grada Zagreba.
- Kad vidim tu količinu interesa, navalu, mislim da će biti odobren još jedan datum. Pa nama je tri-četiri sata nakon što smo potpuno zaustavili prodaju i napisali u virtualnoj čekaonici da je prodaja gotova i zamolili ljude da izađu iz virtualnog reda, i dalje u njoj bilo 20, 30 tisuća ljudi. Nevjerojatno. Cijelu noć s petka na subotu prodaja uopće nije stajala. U svakom trenutku imali smo najmanje 15 tisuća ljudi, a taj najniži broj bio je između 4 i 5 ujutro - rekao je Marszalek za Jutarnji list.