Coldplay se udružuje s indijskom korporacijom radi prijenosa koncerta uživo
Britanski rock sastav Coldplay ujedinio se s indijskim milijarderom i medijskim mogulom Mukeshom Ambanijem kako bi uživo prenosili jedan od dva nadolazeća koncerta u Ahmedabadu.
Deseci tisuća ljudi slušat će koncert Coldplaya 26. siječnja u zapadnoj indijskoj saveznoj državi Gujarat. Karte su se prošle godine prodale u nekoliko minuta.
Najava Coldplaya prvo je veće partnerstvo otkad je Ambanijeva korporacija Reliance Industries u Indiji prošle godine udružila svoje medije s tvrtkom Walt Disney, dogovorom vrijednim 8,5 milijardi dolara koji je stvorio najveću tvrtku industrije zabave u zemlji.
Koncert će se prikazivati na Disney+ Hotstaru, najvećoj aplikaciji za streaming u Indiji.
„Najveći ikad koncert Coldplaya bit će prenošen uživo iz Ahmedabada u cijeloj Indiji”, objavio je sastav u petak na platformi X.
Indijsko tržište prolazi kroz veliko promjene zbog sve većeg broja mladih, bogatijih Indijaca čiji apetit za industrijom zabave raste, pa i privlači svjetske zvijezde poput Due Lipe, Eda Sheerana i Maroon 5.
Raste i popularnost platformi za streaming, pa ih milijuni Indijaca već koriste za gledanje sadržaja iz produkcije Hollywooda i Bollywooda, ali i sportske događaje, posebice kriket.
Coldplay će održati tri koncerta u Mumbaiju od subote, a potom ide u Ahmedabad gdje će svirati 25. i 26. siječnja.
Reliance Industries po tržišnoj je kapitalizaciji najveća korporacija u Indiji. Riječ je o konglomeratu čije djelatnosti, između ostalog, uključuju energetiku, petrokemiju, industriju zabave, tekstila i medija. Korporacija je bila meta optužbi zbog političke korupcije, financijskih manipulacija, iskorištavanja kupaca, indijskih državljana i prirodnih resursa, pisali su indijski mediji.