Natječaj se zatvara 15. studenoga
Do sljedećeg petka, 15. studenoga, otvorene su prijave za Doru 2025. Što trebaju znati oni koji se još sedam dana mogu prijaviti na natječaj, u emisiji Dobro jutro, Hrvatska objasnio je voditelj projekta Dora Tomislav Štengl.
- Aplikacija za prijave je otvorena, zaključava se 15. studenoga u ponoć i ovo je prilika one koji se još nisu odlučili sudjelovati na Dori - podsjetiti da nemaju više puno vremena - kazao je Štengl.
Potvrdio je kako na početku natječaja prijave dolaze "na kapaljku" a da u posljednjih nekoliko dana "svi žele biti na Dori". To je, kaže - logičan slijed događaja. Međutim, dodao je: "Zna se dogoditi da svi krenu u posljednji sat, pa se dogodi da se nešto zaboravi i dolaze molbe da se natječaj produži, ali stroj radi kako radi, i to se ne može.
Prošle je godine na natječaj pristiglo više od 200 pjesama. Oni koji ne 'uspiju ući', ne trebaju se obeshrabriti", poručio je Štengl podsjetivši da je Baby Lasagna prošle godine bio "džoker s klupe". Na natječaju - dodao je - neke su pjesme bile diskvalificirane u startu. Jedna je pjesma, primjerice trajala četiri i pol minute, a bilo je i zahtjeva "Nađite nam vi pjevača" i sl. Potvrdio je kako će se natjecanje za hrvatsku pjesmu na Eurosongu održati u drugoj polovini veljače, a na pitanje "Opatija ili Zagreb" - nije želio odgovoriti.
Štengl je i član Referentne grupe Europske radiotelevizijske unije za Eurosong, pa je komentirao činjenicu da Baby Lasagna zbog glasova žirija nije pobijedio, iako ga je publika proglasila pobjednikom.
- Na Eurosongu su se mijenjale različite kombinacije. Bio je samo žiri, pa publika i žiri pola-pola, pa samo publika. Uvijek postoji neka mana, ne može biti 100 posto dobro za sve. Već dvije godine pobjednik publike završi drugi. Međutim, stav EBU-a u ovom trenutku je da se ništa neće mijenjati. Ostaje princip 50:50 žiri i publika. Naša je želja da iduće godine npr. pobjednik natjecanja "The Voice Kids Hrvatska" sudjeluje na dječjem Eurosongu. Tu postoje neke predispozicije koje natjecatelj treba zadovoljiti. Npr. pjesma s kojom se ide na dječji Eurosong trebala bi biti pjesma koju je dijete napisalo uz pomoć odraslih. Što znači da mora imati jedan kreativni element - poručio je Štengl.