Pjesma kao inspiracija za pozdrav s drugog planeta
Futurizam je sveprisutan u novoj kolekciji, koja je istovremeno i jako nosiva
Određena glazbena podloga može umjetničkoj duši biti vrlo inspirativna. Nerijetko tako nastaju slike, dizajnerski predmeti, ali i modne kreacije. Da je tomu tako, potvrđuje i nedavno objašnjenje poznatog hrvatskog dizajnera Ivana Alduka, koji je otkrio kako je nastala njegova najnovija kolekcija.
- "Elpida", pjesma koju rado slušam u posljednje vrijeme, a slučajno sam je otkrio, svirala je dok sam skicirao novu kolekciju. U međuvremenu sam shvatio da je to grčka riječ koja znači nada. Ima li bolje poveznice s ovom kolekcijom koja kreće iz crnila, mističnog, koje nas često asocira na pesimizam, a završava u ružičastom, optimističnom tonu od samog osjećaja nade. Osjećaj koji često zanemarujemo, a njime je popločen svaki put uspjeha - objasnio je Alduk.
Jesensko-zimska kolekcija "Elpida" predstavljena je sjajnom modnom kampanjom. "Nada" tako stiže iz Alduka, modnog brenda koji već 15 godina neumorno kreira i vodi dizajner čiji rad karakterizira izuzetno moderna, pročišćena i vizualno moćna estetika. Bilo da je riječ o bridal kolekcijama, bilo onim fokusiranim na svečanom pret-a-porteru, Alduk uvijek osmisli ne samo posebnu kolekciju nego i njezinu prezentaciju, ističu iz njegova tima. Pritom su nam otkrili kako ni ovaj put nije bilo drukčije, a sve je počelo eksplozivnom glam/rock modnom revijom, te se potom priča nastavila u Kalima, pitoresknom mjestu na otoku Ugljanu koje dizajner rado posjećuje. Kad se pogleda fotografije, jasno je da nije riječ o razglednici s otoka, već prije o "pozdravu" s nekog drugog planeta. Dizajner je ovom kolekcijom poveo modnu publiku na kreativno putovanje sa ZF prizvukom. "Svemirske kreacije" interpretirala je zadarska manekenka Dea Marković izvrsno utjelovivši estetiku, stav i beskompromisnost u haljinama iz nove kolekcije, a iza kamere se našao kreativac i digitalni nomad Tomislav Pancirov, koji je uz pomoć umjetne inteligencije modnoj priči pridao fantasy štih.
- Htio sam na neočekivan način prikazati otok Ugljan i mjesto Kali, koje toliko rado posjećujemo, te novu Alduk kolekciju akcentirati pomalo futurističkim, ZF prizvukom. Zamislio sam da naš model dolazi iz nekog drugog svijeta, te u kampanji spajamo futurističke svjetove s našom sadašnjicom - objasnio je Pancirov.
Futurizam je sveprisutan u kolekciji, koja je istovremeno jako nosiva. Uz fotografije kampanje snimljeni su i editorial i videoreelsi, koji će biti objavljeni na Aldukovu Instagram profilu, doznajemo od autora fotografija.
Novu Alduk kolekciju čine kratke, koktel i duge haljine u tonovima crne, boje kože i ružičaste. Krojevi prate liniju tijela, poigravaju se proporcijama i izvrstan su izbor za trenutke kad treba zabljesnuti i stvoriti najbolje uspomene, a takvo što se uvijek najbolje radi u odjeći koja zatvaranjem patenta daje instantni osjećaj moći, kao neko odijelo superjunaka. Haljina, dobra haljina, svakako je odijelo superjunakinje – moderne žene, ističe tim Aldukova showrooma.