Markica Parni valjak
Ustupljena fotografija
10.9.2024., 17:02
HRVATSKA POŠTA

Rock-albumi na markama

Hrvatska pošta objavila je novu seriju poštanskih maraka, koje prikazuju naslovnice triju legendarnih albuma – "Unpljugd" Psihomodo popa iz 1999., "Antologiju" Parnog valjka iz 2017. i album "Morski pas" Daleke obale, objavljen 1994. Autori ovih maraka su zagrebački umjetnici i dizajneri Ivana Vučić i Tomislav-Jurica Kaćunić. Tiskane su u 25.000 primjeraka, a izdane su u arčićima s četiri samoljepljive marke. Tu je i prigodna omotnica. Marke se mogu kupiti u poštanskim uredima i na web-stranici Hrvatske pošte.
Album "Unpljugd" Psihomodo popa zapravo je "Best of" snimljen na akustičnim instrumentima. Nastao je prema uzoru na tad vrlo popularni trend u svijetu, "Unplugged". Nakon objave "Unpljugda" bend je otišao na turneju koja je bila rasprodana gotovo do kraja. Do dana današnjega, bendovo je izdanje iz 1999. njihovo najuspješnije i najprodavanije.
Kao što sam naziv govori, "Antologija" Parnog valjka skup je probranih pjesama u jedno izdanje. Album je izdan 2017., a na njemu se nalaze slavni hitovi Parnog valjka poput "Pusti nek traje", "Jesen u meni", "Ljubavna" i dr.
“Morski pas" je četvrti album Daleke obale na kojem se nalazi 14 pjesama. Sadrži jednu od najpoznatijih pjesama benda, "Morska vila".