
Nudi nova, inovativna rješenja za oglašavanje
LG će predstaviti unaprijeđenu verziju svoje platforme LG Business Cloud na sajmu Integrated Systems Europe (ISE) 2025 u Barceloni, od 4. do 8. veljače. Nova rješenja, LG DOOH Ads i LG Pro:Centric Stay, dizajnirana su kako bi unaprijedila upravljanje digitalnim oglašavanjem i sadržajem za B2B korisnike. LG DOOH Ads nudi sveobuhvatno i prilagodljivo rješenje za oglašavanje na komercijalnim zaslonima. S pomoću UI tehnologije omogućuje analizu gledatelja te prilagodbu oglasa prema spolu, dobi i ponašanju publike. Također, smanjuje potrebu za pronalaženjem oglašivača jer automatski bira odgovarajuće oglase prema postavljenim parametrima. S druge strane, LG Pro:Centric Stay je rješenje za kratkoročne iznajmljivače, omogućujući personalizirano upravljanje sadržajem u hotelskim televizorima i digitalnim zaslonima. Ta rješenja dio su LG-jeve šire strategije podrške B2B klijentima. Na primjer, ugostiteljski objekti poput meksičke tvrtke Grand Velas koriste se Pro:Centric Cloud za personalizaciju informacija za goste, a poznati brendovi upravljaju zaslonima na daljinu s pomoću ConnectedCare rješenja. LG je najavio i posebnu ponudu za sudionike sajma ISE 2025 – 50 % popusta na pretplate za LG Business Cloud rješenja za one koji potvrde svoju pretplatu tijekom događaja.