Projekt “Startaj Hrvatska” potiče ljude na kreativnost
Svi imaju iste namjere i želje, da ostvare svoju ideju i san, ali uz ekipu koja im daje podršku
Startaj Hrvatska – i to već šesti put. U šestoj sezoni istoimenog televizijskog programa Nove TV hrvatski poduzetnici startat će s trudom i radom, na stazi manevrirati nepoznatim zavojima te spretno ući u cilj projekta koji govori o malom poduzetništvu. O novoj sezoni razdovaramo s voditeljicom Mijom Kovačić.
U kojim vam je aspektima ovaj projekt poseban i u kakvom ste raspoloženju stvarali novu sezonu?
- Projekt “Startaj Hrvatska” doista je poseban jer utjelovljuje sve ono zbog čega je televizija dobra, a to je činjenica da potiče ljude na kreativnost, daje ideju, a zatim daje i alate kako da se ljudi prijave i što da rade, dobiju podršku i zaista postanu poduzetnici. Na kraju projekta sam uvijek ponosna što sam dio toga jer vidim od početka do kraja nečiju priču, kako se poduzetništvo razvija i kako ti ljudi grade novu karijeru. Priče me inspiriraju, često se uhvatim i da sama poželim sudjelovati u tom projektu, moždane vijuge mi rade na način da i ja kreiram nešto u svom privatnom životu. Ove sezone imali smo jako puno prijava, što znači da i gledatelje inspirira ovaj projekt i sve više razmišljaju o tome da postanu poduzetnici i kako svoje ideje pretočiti u stvarnost.
Je li vas iznenadila televizičnost emisije i činjenica da ona kreće u šestu sezonu? Zašto gledatelji i potrošači vole i cijene male poduzetnike?
- Ne iznenađuje me što radimo već šestu sezonu, iako uvijek imam osjećaj kao da je sve novo i da smo na početku. Kada budemo radili i dvadesetu, reći ću: “Wow, ovo je super, idemo dalje.” Gledatelji cijene ovaj projekt jer vide realnost. Oni vide da se kandidati muče i trude, ali vide i plodove tog rada i rezultate nastojanja. Osjećaju se bliskima našim kandidatima i to ih potiče, zato mi svake godine imamo sve više prijavljenih i sve više i više poduzetnika. Zašto potrošači vole ove proizvode? Zato što su sigurni da su kvalitetni. Znaju čime se kandidati točno koriste i što stavljaju u proizvode, da su u samom proizvodu najviši standardi i najviša kvaliteta. Ne samo što se i sama koristim svim proizvodima nego je i, kad god ih preporučim, povratna informacija uvijek odlična.
S kojim se namjerama i željama poduzetnici prijavljuju u ovaj projekt?
- Mislim da svi imaju iste namjere i želje, a to je da neku svoju ideju i svoj san ostvare, ali da to ostvare uz ekipu koja im daje podršku. Stručnjaci im daju kondenzirano znanje, savjete i podršku koju možda nikada ne bi dobili ili bi trajalo godinama da dođu do tog nivoa, kada bi skupili sve informacije, a onda i hrabrost, spretnost i spremnost da se upuste u poduzetničke vode, za koje znamo da u Hrvatskoj nisu tako mirne. Zaista moraš odlučiti duboko zaroniti i plivati. To nije sprint, to je maraton, ali se na kraju, i to se vidi u našim sezonama, isplati i ti ljudi zaista žive ono što vole.
Ove sezone prisjetit ćete se kandidata iz prošlih sezona. Kako danas izgleda njihova svakodnevica?
- Jako je lijepo dobiti nastavak priče, onih koji su bili u projektu, iskoristili i zgrabili sve prilike i koji se i dalje oslanjaju na dobivenu podršku. To znači - kada projekt završi, vi i dalje imate taj oslonac, i dalje vas savjetuju i imate koga pitati. Projekt nije jednokratan, nego je cjeloživotno učenje i cjeloživotna podrška i to je jako lijepo. Oni koji su to ozbiljno shvatili, imaju danas ozbiljne poduzetničke priče, njihovi asortimani su se proširili, proizvodi su narasli, još su bolji, još su kvalitetniji i oni sada sa sigurnošću koračaju svojim poduzetničkim putem.