francuska serija "Sve ono što si nismo stigli reći"(Toutes ces choses qu'on ne s'est pas dites)

Sve ono što si nismo stigli reći

18.10.2024., 07:10
HRT PRIKAZUJE “SVE ONO ŠTO SI NISMO STIGLI REĆI”

Šutnja i emocionalna distanciranost zatrovat će najvažnije odnose u životu

Julia i njezin otac moraju iskoristiti ono malo vremena što im je preostalo

Prvu epizodu trodijelne francuske serije “Sve ono što si nismo stigli reći” (“Toutes ces choses qu’on ne s’est pas dites”) Hrvatska radiotelevizija (HRT) premijerno prikazuje u subotu, 19. listopada, na Prvom programu (HRT-HTV1) s početkom u 17.32.

Julia nikad nije bila u dobrim odnosima s ocem. Nekoliko dana prije vjenčanja jave joj da njezin otac ne može doći. Prvi put ima dobar izgovor - mrtav je. Dan nakon njegova sprovoda stiže sanduk u kojem se nalazi android, vjerna očeva kopija u prirodnoj veličini. Android joj objasni da su u njemu pohranjena sva sjećanja njezina oca i da mu baterija traje tjedan dana, nakon čega se automatski isključuje. Nagovori Juliju da krenu na putovanje kao otac i kći.

Julia i njezin otac moraju iskoristiti ono malo vremena što im je preostalo da se zbliže, preispitaju svoj odnos i isprave pogreške iz prošlosti. No prije svega moraju iskoristiti jedinstvenu priliku da si napokon bez zadrške kažu sve ono što si nikada nisu rekli. Putovanje se pretvara i u potragu za Julijinom prvom ljubavi, Tomasom, novinarom za kojeg misli da je ubijen na zadatku. No je li doista tako? Riječ je o originalnoj i suptilnoj fuziji žanrova. Serija pršti britkim humorom, ali je ujedno i dirljiva. “Sve ono što si nismo stigli reći” prikazuje kako šutnja i emocionalna distanciranost mogu zatrovati najvažnije odnose u životu.

Sve ono što si nismo stigli reći

U prvoj epizodi pratimo Juliju, svojeglavu i neovisnu grafičku dizajnericu koja odlazi na očev sprovod na dan kada se trebala udati za svog zaručnika Adama. Iduće jutro stiže neočekivana dostava. U njezinu dnevnom boravku osvane veliki drveni sanduk. Na svoj užas, Julia u njemu pronađe androida, vjernu kopiju svog oca Michela. On joj objasni da mu baterija traje tjedan dana i da toliko imaju da nadoknade izgubljeno vrijeme i poprave kompliciran odnos. Iako zbunjena i sumnjičava, Julia pristaje s Michelom otići u Brugge, kamo je trebala ići na medeni mjesec.

Glavne uloge u dirljivoj francuskoj seriji tumače Jean Reno (Michel), Alexandra Maria Lara (Julia), Alex Brendemühl (Thomas) i Samuel Schneider (Tomas). Scenarij potpisuju Marc Lévy i Miguel Courtois, a redatelj je Miguel Courtois. “Sve ono što si nismo stigli reći” za HRT je odabrala Vesna Karuza Podgorelec, a serija će biti dostupna i na platformi HRTi. n