Snažni ženski likovi u fokusu kampanje “Pickbox TV za nju”
Popularni TV kanal u listopadu podiže svijest o borbi protiv raka dojke i važnosti ženskog zdravlja
Kanal Pickbox TV drugu godinu zaredom pokreće društveno odgovornu kampanju “Pickbox TV za nju”. Kampanja se održava od 1. do 31. listopada, u povodu Mjeseca borbe protiv raka dojke. Inicijativa obuhvaća tržišta na kojima je Pickbox TV prisutan: Hrvatsku, Srbiju, Sloveniju, Crnu Goru, Sjevernu Makedoniju te Bosnu i Hercegovinu, a njezin je cilj podizanje svijesti o važnosti brige o zdravlju, posebno u kontekstu raka dojke. Uz prepoznatljivu ružičastu vrpcu, simbol borbe protiv raka dojke, gledateljice će na programu Pickbox TV-a primijetiti i brojne druge elemente kampanje koji će im služiti kao snažan podsjetnik na važnost redovite brige o vlastitom zdravlju.
Tijekom kampanje Pickbox TV surađuje s vodećim regionalnim udrugama koje pružaju potporu ženama oboljelima od raka, kao što su Sve za nju u Hrvatskoj i Europa Donna u Sloveniji i Srbiji. Samopregledom i drugim preventivnim mjerama kampanja nastoji inspirirati žene da preuzmu aktivnu ulogu u očuvanju svog zdravlja i stave ga na prvo mjesto.
U okviru kampanje Pickbox TV tijekom listopada emitirat će serije koje naglašavaju snažne i višeslojne ženske likove. Naslovi kao “Honour”, “Friends Like Her” i mnogi drugi bit će u središtu pozornosti. Producentica serije “Honour” Birgitta Wännström izjavila je:
- Ono što me privuklo ovom projektu bila je mogućnost da ispričamo priču o fascinantnim, slojevitim ženama.
Pickbox TV se cijele godine zauzima za isticanje jakih ženskih likova, producentica i scenaristica s ciljem promoviranja različitih perspektiva i iskustava žena.